Wednesday, February 18, 2009

Uvandt

Joda, nå er det bare 17 minutter til jeg må stikke i stua for å starte min personlige oppvarming til LOST 5 sesong premiære!

Noen andre enn jeg som gleder seg?

Jeg har nå siden jul ca sett om igjen alle sesongene bare for å varme skikkelig opp før det hele skulle fortsette! Gleder meg masse!

Overraskende nok så er det faktisk uvandt å blogge vidre uten å ha noen som kommenterer forrige innlegg. Når man har skrevet et innlegg og fått en kommentar på den, så har man på en måte fått en ny godkjenning til å fortsette, og derfor kunne skrive et nytt innlegg.

Nå snakker jeg jo bare til meg selv på en måte. Komisk, og paranoid, egentlig.

Blogges!

5 comments :

Safia. said...

sv: bra du liker det jeg skriver fra før!:D jeg følte bare at det begynte å bli litt kjedelig.. det handler jo BARE om meg hele tiden..
men jeg kommer nok til å fortsette sånn, og kanskje presse inn noen meningsfulle innlegg som ikke bare har noe med meg å gjøre.. (KANSKJE)

Astrid said...

oh. lost : D digger det! (:

Aina Carolin said...

Du er utfordret :D

Gå på min blogg for informasjon...

ian said...

fin blogg :D

svar til det du skrev på min;
vet jeg ikke burde klage, men alle mener jeg kan bedre. læreren sier jeg tar alt så lett, samme sier mamma og pappa. men jeg er fornøyd jeg :)

Catharina said...

Astrid: LOOOST :D!!! Gleder meg allerde dødsmasse til neste onsdag! x)!

Ian: Thanks! :3