Tuesday, February 24, 2009

Slankebølgen

Jepp, jeg har begynt å slanke meg. Nei, jeg er ikke stor, men jeg er større enn jeg var, og jeg ønsker å føle meg litt bedre med meg selv.

Jeg har hatt ønske om å trene og spise sunnere lenge. Det har bare ikke blitt noe av. Jeg sprekker og orker ikke trene eller har ikke tid. Det er ikke måte på hva slags unnskyldninger jeg har gitt meg selv for å kunne la vær å trene en dag eller to. Det blir feil. Det er ikke slik jeg vil ha det. Jeg vil bli sunn og jeg vil at det skal synes.

Så, jeg spiser som før, småspist som jeg er. Spiser ofte og lite, og får jeg lyst på noe godt så tar jeg likegreit en frukt eller en grønnsak som jeg er glad i.

Jeg er ikke helt nazi mot meg selv, selvfølgelig. Jeg jogger fordi jeg liker det, og jeg trener styrke fordi jeg er målbevisst. Og i de få gymtimene jeg har så står jeg på alt jeg kan for der får jeg veiledning. Så, jeg tar en brødskive med syltetøy når jeg veldig gjerne vil ha det, eller en kopp med kakao. Men dette er ikke slikt som skjer hver dag, selvfølgelig.

Jeg har holdt på en uke nå, og det er ikke stort å skryte av. Fikk ikke målt meg før på søndag da vekten viste 54 kg. Jeg eier egentlig ikke no særlig til mål på vekttap, men jeg vil bare holde på til jeg blir fornøyd med kroppen. Godt mulig jeg ikke kommer til å falle noen kg i det hele tatt, men at jeg bytter fettet ut med muskler som veier mer.

Vi får se hvordan det går. Ønsk meg lykketil! Kom gjerne med tips til meg med matplaner eller treningsplaner! Hadde vært supert.

Haha, jeg sprakk istad da jeg fant Påskeegg på Jokern. Måtte da få lov å kjøpe min første pakke for året.

6 comments :

karoline said...

Tusen takk=)
Ja du har rett. Jeg burde kanskje holde meg vekke fra hvit bakgrunn hvertall:p
Likte bloggen din veldig godt!

Agnes B said...

SV: Takk for kommentaren. Beundrer designet ditt! :-)

Sophie* said...

tusen takk :)
Nam! påskeegg!!

Annette said...

Nydelig bakgrunn :)

Catharina said...

takk for komplimenter :) !

Anonymous said...

du burde sjekke bloggen til benkrise for å få din blogg mer levende. han har så mange treff vet ikke helt hva han gjør, men han er morsom og kjekk og det er mange som liker tullet hans