Sunday, February 22, 2009

Rydding

Uff, og jeg som hadde planer om å vise bilde av hvor ekstremt rotete det var her. Når man gikk på gulvet så gikk man jo ikke på gulvet. Man gikk på ting. Klær og søppel rett og slett.
Under der igjen var det så ekstremt masse lange hår og støv at det skulle ikke vært mulig. Det kunne knapt bli kalt et rom!

Desuten var det ingen steder vi kunne legge ting uten at det ble rot. Filmskapet var fult, klesskapet var fult, bordet var fult og sofaen var full. Full av dritt som ikke skal være der. Eller, ikke i alle tilfeller som klesskap og filmskap. Men sofaen burde være mulig å sitte i, mener jeg. Det var den altså ikke.

Men planen om å vise bilder gikk i vask ettersom jeg og elskling faktisk har rydda. Nokså uryddig her fremdeles, men man ser at det er et rom i det minste!

Vi har ommøblert og fått opp to nye hyller. Her kunne jeg legge sminken min og alle produktene mine, mens elskling kunne skoffe alle spillene sine fra filmskapet og over på ei hylle.

Vi har en del løsninger på hvor vi skal legge alt annet, men da må vi ut å handle.
Så, det kommer ikke til å være helt strøkent her med det første, men det er godt nok!
Og vi må få opp noe mer lys her inne, så det blir litt mer levendes her når det blir mørkt ute.

Aller først burde jeg vel rydde i skapet. Om alle klærne er fint bretta og plassert fint så får alt så mye bedre plass, merkelig nok.
Det kommer forhåpentligvis bilder av rommet vårt når jeg ikke er flau over det lengre.

2 comments :

Katrine T.J. said...

Uff, rydding ja. Samme som jeg burde drive med akkurat nå det xP

Catharina said...

x) bleh, er enda ikke ferdig, vi..