Friday, February 13, 2009

Romerike Grand Prix 2009

Noen som var der i går? Ikke?

Uansett. I går, kvart over 1 dro jeg og Rino fra Jessheim til Oslo. Vi loka rundt en stund før vi klarte å finne fram til NISS. Jeg fikk kakao, så heldig er jeg.

Det var kjempegøy! Vi tok Film og TV omvisningen. Jeg ble skikkelig gira på Rinos vegne. Fikk nesten lyst til å starte der selv. På film altså. Miljøet på skolen virker kjempegreit. Og vi kom lett i snakk med elever som går der. Da vi var ferdig med omvisningen var det ei vi hadde kommet i snakk med som bare absolutt ville vise oss SFX linja. Special Effects, altså. Fordi jeg nevnte jeg ville bli make-up artist eller noe slikt.

Det så ekstremt kult ut! Så nå, de 2 siste årene på hvam må jeg finne ut av dilemmaet om jeg vil begynne på SFX eller Make-up.

Jeg endte opp med å kjøpe meg en leppestift og 2 ringer. Den ene ringen til Rino eller eventuelt Terje.

Over til Grand Prix Romerike!
Det var veldig gøy. Jeg fikk gratisbilletter fra skolen, siden mange av elevene derifra skulle filme hele seansen. Begynte kl 1900. Det var mange flinke og vi fikk gode plasser. Og Jarle Klepp(Mannen som elsket Yngve skuespilleren) var en av dommerne.

Jeg tok ingen bilder, men er sikker på at man kan få kjøpt hele programmet som elevene fra hvam har laget. Om man er interessert selvfølgelig. Desuten så scenen dødskul ut!
Bilder jeg fant på nett fra i går:



Programlederene.
Folka fra Hvam.
Jeg hadde min favorittdeltager, men det er hemmelig!


Måtte rekke bussen halv 8, så fikk ikke sett slutten. Kjipt.
Spiste pannekaker til kvelds mens elskling halvsovna på fanget mitt. Så sov vi.

I morges var det som om noen hadde raspa halsen min i stykker, jeg var utslitt. Så dro ikke på skolen.

2 comments :

Katrine T.J. said...

Jeg visste ikke at det fantes engang jeg ... o.o Romerike Grand Prix altså :3

Catharina said...

haha, ikke jeg heller før læreren min spurte om jeg ville ha gratisbilletter xD