Wednesday, February 18, 2009

Meg 1.4

-Jeg har 3 livsalternativer.

Livsalternativer?
Hva vil det si?
Jo, det vil si at jeg har 3 alternativer jeg akter å følge om noen av mine pågåtte planer for fremtiden skulle gått galt. Med teskje: Jeg har 3 muliergheter å velge mellom for livet mitt. De er alle veldig forskjellige, og derfor kaller jeg dem alternativer. Om jeg så ikke ender som en økonomisk sterk person, med familie og det hele, må jeg stryke det første alternative på lista mi, for så å starte på den neste.

Det er nesten som skolevalg. Passer ikke det første, så passer det neste.

Jeg vil ikke fortelle hva alternativene er. Men hittil er jeg langt på vei ut i livsalternativ #1.
Men jeg vet enda ikke hvilken dør jeg vil ende ved, men jeg vet godt hvem jeg ønsker å velge.

0 comments :