Saturday, February 28, 2009

Mamma og pappa

Jeg er på besøk hos mamma og pappa i dag. Dro hit i går.
Rino er ikke med meg, for i morges dro han til pappan sin.
Nokså trist, må jeg inrømme. Å være uten ham.

Og guess what, jeg har tatt med meg kamera, fordi jeg skulle dele litt av helgen min sammen med mamma og pappa. Men jeg glemte overføringskabel, så det hadde ingenting å si alikevel.

Uansett, jeg sitter bakerst i stua ca rett foran tv'n. Mamma sitter foran meg til venstre og ser på Den store klassefesten, mens pappa sover på tremannssofaen til høyre for meg. Rett foran meg og til høyre for mamma står en skål med Nidars Favoritter, og foran det står en vase med gule og oransje tulipaner som sperrer utsikten min for tv'n.

Jeg sitter her å skriver på nett. Kjeder meg nokså mye, men er likevel i ordentlig godt humør.
Jeg tror jeg skal ta meg en dusj i kveld før jeg legger meg, men er noe usikker ettersom mamma sikkert ikke har balsam til meg. Håpe på at den vonde ryggen min blir bedre til i morgen! Får
ikke trent noe styrke som går ut på å ligge på ryggen ettersom jeg ikke har noe mykt underlag. Fordi hardt gulv pluss vond rygg er ikke særlig godt.

I går rakk vi bare å se en film før vi sovna fra hverandre, men det var heldigvis større
ambisjoner for i dag:

I dag hadde jeg håp om at vi skulle ut å shoppe litt. Vi betegner meg, mamma og søstra mi. Men ingen av oss var oppegående tidlig nok til å følge pappa til jobben. Jeg våknet halv 12 og sminket meg i 15--tiden. Jeg fikk en idé om at jeg og Julie(søster) kunne dra ut likevel. Pappa kjørte oss og jeg endte opp med 5 filmer(av de filmene, var den filmen jeg så i går kveld) og Julie kjøpte seg spillet Drake's Fortune mens pappa bare loket rundt på Strømmen Storsenter.

I morgen, rundt 4-5 tiden plukker Rino og faren hans meg opp i Lillestrøm. Da skal jeg jogge med Charlotte, rydde og vaske huset og rommet. Mer enn det er ikke planlagt.
Mye babling her.. men uansett.

Jeg savner Ozzy, jeg..

Har dere en fin helg?

9 comments :

Katrine T.J. said...

Noo, har ikke Ozzy kommer hjem ennå? :'C

Åh, så da er du relativt nærme huset jeg befinner meg i akkurat nå da o.o

:3

Man har en fin helg ^^ Eller man er sliten også får man ikke sove, men å slappe av er utrolig deilig uansett :D

<3

Catharina said...

mje, jeg savner ham :c

ja :3 det er sant.. Men, jeg er sågodt som ï et fengsel, egentlig x3

: ) helg er alltid kos! Med minidre man må gjøre lekser I helgen! -.- x)

<33

Katrine T.J. said...

Ah... da er visst ikke helgen min så kos lenger... -_-'' xP

Vilde Sørensen said...

åå, så nydelig pus (:

Gleder meg litt til jeg flytter hjemmefra og kommer på BESØK til mamma og pappa. Da savner man de jo litt ekstra, og det blir koselig når man treffer dem igjen. Hehe (:

Vilde Sørensen said...

Sv; Nei, det har jeg ikke, og det kan jeg krangle om i ukesvis, for jeg GIR MEG IKKE. ^^

Stakkars pusen. :o hva skjedde med den?
Haha, tvunget til å beøske? xD

Vilde Sørensen said...

Sv; Nei, det har jeg ikke, og det kan jeg krangle om i ukesvis, for jeg GIR MEG IKKE. ^^

Stakkars pusen. :o hva skjedde med den?
Haha, tvunget til å beøske? xD

Kristiane said...

SV: Jeg tviler ikke.

Vilde Sørensen said...

sv: Fakta? Det er ikke 1.april enda?

Å, stakkar'a. :/ Det skjer vel ganske ofte i Oslo, det. :l Jaja, vi får håpe den kommer tilbake!

Catharina said...

Vel, jeg bor på landet.. så, det er blandt få sjanser han er blitt påskjørt :(