Saturday, February 21, 2009

Layout

Jeg ønsker å ha et litt mer personlig og lyst layout. Savner Lecter allerede, og dette er bare et midlertidig et. Håper jeg.


Si gjerne hva dere syns. Og kom med forslag! Jeg har bruk for fantasi, så om du er i overflod, så ville det gledet meg ekstremt om du beskrev et nytt design for meg, eller fåreslo temaer!
Og kom med formeninger hvorvidt jeg bør ha en lys eller en mørk blogg og om det skal være mye farger eller ikke.



Det viktigste er vel at jeg trives. Siden jeg faktisk er her inne omtrent hver dag. Men, da er det igjen viktig for meg å vite hva sekundære brukere ønsker.



Natta alle sammen!

4 comments :

princess ian said...

headeren var fin :D <3

Catharina said...

takk :')!

Safia. said...

Jeg syns det var fint. (:

anetteftw said...

Hei :-)
du lurte på om hvordan jeg fikk layouten min sånn ..

1. gå inn på www.blogskins.com - finn deg en layout du vil ha - last ned "Blogger Main"
2. logg inn på bloggbrukeren din og åpne filen du lastet ned - kopier alt.
3. når du har kommet inn på " Oversikt " så trykker du på " Mal ". Gå til " Rediger HTML " også trykker du på " Gå tilbake til klassisk mal " så kommer det opp en ramme der du skal lime inn det du har kopiert og trykk på lagre malendringer :-)
så er du ferdig ;)

Håper jeg forklarte bra nok :P