Friday, February 27, 2009

Hva mener du på godt og vondt om John Kramer?

Ikke for å støte ut noen. Men her kommer mine harde fakta mening om Jigsaw, John Kramer.
Kom forbi ei jente på nettby, navn ukjent. Dette var profilteksten hennes, og mitt brev til henne ligger nedenfor.

Jeg er ikke ute etter å sette noen ut. Men det brevet jeg skrev sier mye om hva jeg mener personlig om John Kramer.
Hva mener du om John Kramer? Bedre kjent som Jigsaw, om ikke "skurken" i Saw-filmene.


pogosuicide.
masochist. angst. schizofren. bifil. panseksuell. paranoid. Saw. satanisme. antikrist. anarkist. stalker.
jeg er utrolig selvoptatt, og egoistisk. jeg tar ikke alltid tid tenke på andre, for jeg føler de fleste mennesker ikke er verdige livet. jeg følger Anton Szandor Lavey sin satanisme, og har angst for det meste. jeg er for selvmord og dødsstraff, og tilknytter all menneskelig oppførsel og aktivitet til noe seksuelt. jeg elsker saw filmene, og akter følge fotsporene til John Cramer. jeg avskyr menneskeheten generelt, unntak. jeg føler forhold ikke trenger være basert på at to mennesker liker hverandre og vil dele tid med hverandre, men manipulasjon, noe jeg selv pleide følge før. manisk, og syk humor, i love watcing random people die on tv. jeg er selvstendig, og får noia når jeg går i folkemengder. jeg snakker med meg selv. folk har fått fetish av å hate meg.__.



Hei : )
Beklager dette, men jeg må nesten få fram noen meninger.
Har du helt missforstått hva Saw filmene går ut på?Du finnes ikke verdig til å gå i John Kramers fotspor slik ditt syn er på det. Ikke i nærheten engang.Utifra profilteksten din er du 100% lik Amanda.Det er jo nettopp dette de 3 siste filmene dreier seg mye om. Amanda er en av de personene som John så inderlig prøver å hjelpe. Men Amanda gjør alt på feil måte når John tar henne til seg. Hun spiller ikke etter reglene når ofrene settes i spill. John hater dette, men gir henne en siste prøve i Saw III. Vi får se Johns barmhjertighet.
John Kramer er ikke en person som liker å se mennesker dø slik som du. Han vil ikke engang se sine egne ofre dø. Da har han ikke klart på hjelpe dem, for det er det som er målet hans. Å hjelpe folk til å se en ny mulighet. Til å verdsette livet. Dette er en gave ingen noen gang har hatt så stor makt til å gi før karakteren Jigsaw dukket opp.
John Kramer avskydde ikke menneskeheten slik som du. Men han så dens feil og var villig til å hjelpe. Har man dødstraff, så har man ingen vei tilbake. Men John vil gi dem en vei tilbake ulikt deg. En frelse.
Du eier ikke rettigheter nok til å kunne være annet enn en fan av ham, en beundrer. Kunsten hans. Tankegangen. Det geniet han er.
Amanda var en beundrer. Og hun trodde med hånda på hjertet at hun gjorde Johns verk.
Jeg respekterer dine meninger. Men når det kommer til deg i forhold til John, så ligger du helt på bunn av næringskjeden.

10 comments :

Mette said...

den personen som hadde det i profilen sin virker litt skummel D:

Syns du får sagt veldig bra meninga bak John Kramer :)

Wgokke said...

haha, den personen som eier den profilteksten ville ikke jeg møtt på oO

Catharina said...

Men det viste seg jo at hun bare var en wannabe 8)

Cathrine said...

sv: Talent å talent fru Blom ;p
Men takk takk :)
Skal gjøre det!

kop said...

Er visst kult å være selvmotsigende, som hun blant mange andre beviser i en dum profiltekst ;]

caroline said...

sv: det kommer helt an på om leserne har interesse for dette. Om de klikker på, kjøper osv..
Du kan drive med dette uansett hvordan statestikken din liggen an:)

Anonymous said...

sv: og det kommer reklame på bloggen ja:) du bestemmer selv hvordan reklame du vil publisere og hvor du vil ha den:)

Katrine T.J. said...

Han... ehm... ser litt ut som Mathias (Eller Matias [For det var vel det han het?])

Catharina said...

HAHAHAH FY FAAEN!! DU HAR RETT!! D:

Anonymous said...

Du kødder? Selve profilteksten var selvmotsigende og ugjennomtenkt. Som om det liksom bare var random ord fra forskjellige stilkulturer h*n hadde satt sammen for å få det til å virke "100%meg" osv. Jeg lo, kraftig. Fikk du noe svar på brevet?
- Tanja Renate, xFrozen