Wednesday, February 25, 2009

Jeg bor i et spøkelseshus

Eller, x-spøkelseshus burde jeg vel heller kalle det.

Året 2007 var Åndenes Makt her og fortalte gårdens historie mens Gro Helen(den synske dama) drev åndene ut av huset og snakket til hestene.

Det vil jo si at huset ikke lengre er et sentralt møtested eller opphav for ånder eller hva du måtte kalle det. Men det betyr ikke dermed at man ikke kommer til å få slikt besøk igjen.

Episoden ble sendt 5. Desember 2007. Det var 3 mnd før jeg flyttet inn her sammen med familien som bor her.

Ja, det er ganske nærvepirrende selv bare å vite at det har vært noe her.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men jeg frykter det jeg ikke vet hva er, så jeg tror jo på en annen måte.
Hva tror du?

12 comments :

Tina Helen said...

sv.
Nei, det var ikke mulan vi så.
Det var bare sånn reklameting som kom etter filmen.

anettepewsen said...

slike ting er syyykt ekkelt å tenke på.. jeg har alltid trodd åndenes makt har vært bullshit, men når jeg leser at de har vært i deres hus så er det jo ikke det. sykt ekkelt er det, hvertfall!

i fellesgarasjen her hvor jeg bor nå var det en som hengte seg for noen måneder siden, rett før jeg og mamma flytta inn hit. det var jo ikke lenge siden det skjedde, så det er jo sikkert ikke noe slikt her, men jeg er så overtroisk av meg så når jeg er hjemme aleine og hører slike ekle lyder osv så tror jeg jo det verste med en gang.. huff :(

sv: tusen takk! :D

anja said...

SV; jeg brukte max factor. masterpiecemax ^^ bilde og litt om den neders på bloggen min :D

btw: jeg elsker åndenes makt:D

Linee said...

hadde aldri turt å bodd der. Ser ikke på sånne program engang, det er skummelt ! : pp

Donata said...

Oi!
Var du med på Åndenes makt?
Jeg digger(digget) det!
Det har sluttet nå da..:-(
Jeg husker ikke at du var med på det, men det var jo så mange episoder så jeg husker sikkert ikke!

Catharina said...

Donata: Nei, jeg var ikke med på det, men kjæresten min og familien hans var med på det. Åndenes makt var her like før jeg flytta inn omtrent : )

Cathrine said...

sv: Tusen takk for det :D

Anonymous said...

Var ikke det i oktober eller novemeber den var på tv eller husker jeg helt feil ? :P

Catharina said...

Jeg mente å si det var 5. desember folk ringte meg fra overalt og spurte om det var kjæresten min de så på tv xD Husker ikke jeg, men den hadde jo reprise for en ukes tid siden da x)

Katrine T.J. said...

Syns det høres utrolig spennende ut, sånn egentlig :D! Selv om, tror ikke jeg hadde klart å sove om natten hadde jeg bodd der selv, i hvertfall ikke i starten. Synd jeg gikk glipp av episoden :/

:3

Catharina said...

x)
Det er jo en betryggende følelse å ha noen ved siden av seg da.. Men det var en natt for ei uke siden eller noe hvor jeg var alene og hørte og så ting O.o..

jk said...

det vil jeg høre om :O