Sunday, February 1, 2009

God morgen i bloggen!

Nå sitter jeg med dilemmaet: Sove eller skrive "Sammen"-oppgaven ferdig. Jeg tror det ender med loking på nett, og et forsøk på å skrive mer om Sammen, for så å sovne igjen.
Elskling forsvant nettopp ut døra og er nok ikke hjemme før fire. Kjedsomhet.

Jeg har hatt den beste natten min på lenge. Selv om det tok mange timer før jeg klarte å spørre elskling om jeg kunne ligge på den andre siden, siden han hadde liggi med ryggen til meg i hele natt.
Jeg hadde mange forunderlige drømmer, og en om pappa som jeg gråt av da jeg våknet. Trist.
Jeg tror jeg har påskedilla eller noe på ferde, fordi jeg drømte om en eggefamilie som ikke spiste annet enn egg. Ekkelt.

Så, vi får se hva som skjer denne søndag. Jeg må ihvertfall bli ferdig, om det skjer før elskling kommer hjem, eller ikke. Jeg må også gjøre noen Radio-oppgaver. Kanskje jeg ender med å gjøre dem isteden(om det viser seg at boken er her et eller annet sted selvfølgelig).

Sovet godt?
Så, hva er din plan for dagen?

3 comments :

<3unni said...

kul blogg :D

Catharina said...

Takk :)!

Vilde Sørensen said...

Drømmer er skummelt, noen ganger.
Du bør bli kvitt påskedillen din, for påska er ikke før i mars/april ! (tror jeg ..)
Er ikke sunt å tenke for mye på påskekyllinger skal jeg si deg.
Man blir paranoid av det ;)

For første gang på lenge har jeg faktisk sovet godt. (:

Har vært i kirken i dag, må ha noen flere gudstjenester for å konfirmere meg, også skal jeg gjøre lekser og pugge til prøve senere i dag. Hjelp!