Thursday, February 19, 2009

Dagen min har gått ut på:

- Å se Flushed Away.
Den var faktisk bedre enn jeg hadde forventa. Altså, jeg hadde ikke engang hørt om den, også har den fått så lite plass i media? Galskap.

- Farget håret.
Jepp, nå begynte utveksten å bli farlig stygg.
Så, nå er jeg kullsort igjen.

- Se ferdig Interview With the Vampire.
Bleh. Langtekkelig og kjedelig film. Og desverre for Tom Cruises første scene han flekket tennene, så ble filmens inntrykk ødelagt for meg. For overdrevet.
Hadde håper på å få en ny "avhengighets"-film, eller en ny karakter å forelske meg i; men neida.
Lestat var ikke den sjarmøren jeg hadde hørt fra fans at han var.

- Få Maria og Terje til å kjøpe hyller til oss.
Jepp. De var på Ikea i dag. Så vi bestilte med to lane, brunsorte hyller hvor alt til sammen kom på en sum av 330,- kroner.

- Flørte med Rino.
Jeg måtte mobbe han litt for barnslighetene hans da. Så han ble flau og gikk ut på hverandaen hvor jeg dyttet han barbent ut i den høye snøen.

- Bestille pizza.
Via Maria og Terje som var ute og kjørte vel og merke. Det var godt, men jeg hater at jeg er så småspist. Etterhvert nøyde jeg meg faktisk best med skorpene.

- Se filmen Alexander.
Vi fikk bare starta. Har jo sett den før, men husker lite. Liker godt Collin Farell her. Også blir jeg selvfølgelig alltid i godt humør av å se Anthony Hopkins.
Musikken av Vangelis derimot er noe å knipe igjen øynene på. Han har mye fin musikk til den filmen. Men filmmusikk komponistikk er ikke Vangelis' beste side, desverre.

Vi ble jaget fra stua. Og siden da, ca rundt kl 9 har vi bare sittet hver for oss og glodd inn i dataskjermene våre. Skal forhåpentligvis fortsette med Alexander i dag, ettersom jeg hater å stoppe midt i en film for så å se resten senere. Men noe sier meg at Rino kommer til å forklare meg at han er kjempetrøtt, for så å ta avgjørelsen alene, skru av alle lys å legge seg for å sove.
Nydlige.


(Bilder fra i går. For å se resten av Star Wars bildene: Søk på rinoh på Nettby.)
Blogges!

0 comments :