Tuesday, February 3, 2009

Challenged

Jeg ble utfordret av Katrine!

1) HVA GJORDE DU FOR TI ÅR SIDEN?
- Da gikk jeg i 2 klasse og var vitne til Andreas tann-knekking.

2) HVA GJORDE DU FOR NØYAKTIG ETT ÅR SIDEN?
- Satt nok på skolebenken å dagdrømte om Rino.

3) FEM SNACKS DU LIKER:
- Smash- godt & blandet- salte potetchips- melkesjokolade- gulrøtter

4) FEM SANGER DU KAN HELE TEKSTEN TIL:
- Empty - Anathema
- Moonlight Shadow - Mike Oldfield
- Tuesday Afternoon - The Moodyblues

5) FEM TING DU SKULLE GJORT OM DU VAR MILLIONÆR?
- Delt det med de jeg er glad i
- Bruke det like vettugt som alle andre penger
- Reist med Rino

6) FEM DÅRLIGE VANER:
- Jeg spiser og drikker lite
- Jeg er hypokonder
- Jeg setter meg selv over veldig mange andre
- Jeg er alltid godtesyk

7) FEM TING DU LIKER Å GJØRE?
- Være med Rino
- Være selvstendig
- Se filmer
- Lese bøker og dikt
- Shoppe

8)FEM TING DU ALDRI SKAL KJØPE ELLER KLE DEG I:
- Direkte motebevviste plagg
- pels, antar jeg

9) FEM FAVORITTGJENSTANDER:
- Rino er fin
- Pc'n min
- Filmene mine(uh, jeg vet der er flere, men..)
- Keyboardet mitt
- Sminkepungen

10) FEM PERSONER JEG VIL SKAL TA DENNE UTFORDRINGEN:
- Altså, om Katrine ikke hadde ført den vidre til meg, så ville jeg ført den vidre til henne.
Men, jeg har ingen faste lesere å reffere til, så: Alle dere bloggere som kjeder dere og er innom må gjerne føle seg utfordret!

4 comments :

Tone said...

Du er heldig som har så mange dyr! Det er det eneste som er dumt med dyr, det å miste de eller gi de bort:( Det er så vondt!

Tone said...

Du er heldig som har så mange dyr! Det er det eneste som er dumt med dyr, det å miste de eller gi de bort:( Det er så vondt!

Tone said...

Ja, man må det, men det er utrolig kjipt! Den utfordringen er var morsom, mye bedre enn de fleste som går på rundgang her på blogg.no :)

Katrine T.J. said...

Yey! :D!