Sunday, February 22, 2009

Brårud

Like før jeg satt meg ned her jogga jeg i noen kalde 20 minutter før jeg tok en dusj.

Jeg hadde vel egentlig en del planer i dag før jeg skulle komme så langt. Men klokka er visst ikke så mye som jeg trodde, så kanskje jeg får gjort alle planene likevel! Genialt.

Da må jeg først starte med å mase på elskling om å rydde resten av huset. Han spiller The Darkness nå, så det kan bli litt vanskelig.
Deretter vil jeg at vi skal spise litt før vi lager brownies og tvinger alle sammen til å bli med å se på A Clockwork Orange eller The Curious Case of Benjamin Button.

Vi er enda ikke ferdige med å rydde. Men det får heller bli i morgen eller utover uka. Vi skal tross alt rydde resten av huset i dag, også.

Om jeg skal bli med på Amandus festivalen må jeg komme med 600 kr i morgen. På skolen altså. Men, det skal jeg ikke, så.. Da blir det noen skuffelser og en hel del å forklare for lærerene mine.

Uansett, tidlig opp i morgen. Klokken er 7 om 1 min, så vi blogges!
(Bildet tatt i ettermiddag utover hagen og jordet)

7 comments :

Katrine T.J. said...

Ouh! Catharina er sporty :D

Fine bildet også ^^ Heldig som får gjort ting du planlegger :3

Catharina said...

x) haha, jeg har ikke kommet noe lengre enda så det stemmer ikke helt enda 8)

Katrine T.J. said...

Du jogget i hvertfall da :3 Og det er beundringsværdig nok ^^

Catharina said...

^^

Aina said...

Det er jo godt med en joggetur:) men brownies er enda bedre! :p

Catharina said...

Haha, så sant! x)

Katrine T.J. said...

Ouh, jeg glemte å si at bildet er utrolig fint! Det minner meg om ett eller annet, men vet ikke helt hva.. hm... o.o

:3