Sunday, February 1, 2009

Bloggannbefaling

Hjartesmil er en dyktig blogger som jeg finner interessant. Hun er ikke den verbale typen slik som mange andre. Men bytter det ut med bilder.
Stilen hennes og hennes personlighet viser igjennom hele bloggen, og i dag vil jeg annbefale hennes blogg. Hun er en skikkelig inspirasjonskilde og virker veldig kreativ av seg.

Jeg testa ut en tutorial hun linka til på sin blogg. Tilt-shift heter effekten. Og i hovedutgangspunkt redigerer du bildet så det ser ut som en bitteliten modell, eller miniatyr figur om du vil. Om du ikke har photoshop eller kun vil jukse får å få til effekten er denne linken noe for deg.

Her er mine:
(Klikk for store)


Har du noen blogger å annbefale meg?

Vet du om noen andre søte tutorials jeg burde prøve ut?

2 comments :

karoline said...

Sv: takk for kommentar !
Så greit at han vet nøyaktig hva han ønsker sg:D må liksom presse det ut av typa mi.. hehe
takk i like måte, jeg syns hele layouten din var fet:D

Helene said...

Skrev nettopp et innlegg om noen blogger jeg anbefaler, ta en titt :)