Sunday, March 8, 2009

Benjamin Button

Da jeg fylte 18 dro jeg og elskling for å feire med mat og det hele. Vi skulle også se The Curious Case of Benjamin Button.

Jeg hadde gleda meg i over et halvt år på denne 3 timers lange filmen.
Jeg var i skikkelig humør for filmen. Tårene trillet og latteren sprakk fram og tilbake igjennom hele filmen.

Alt i alt den nydligste filmen jeg noensinne har sett. Den oppfylte alle mine forventninger.

(NB! Trykk på bildene for å se dem store med skrift og det hele!)


5 comments :

Katrine T.J. said...

Jeg har også lyst til å se den! :D!

Giddy said...

Sv: Takker^^

Åh, jeg har kjempelyst til å se den filmen! Den var vel ikke sånn "tung film"?

Katrine T.J. said...

Wæææhææhææhæææ!!! Triste filmen :'(
Masse tårer i øynene akkurat nå :'3
Tror dette er en av mine favoritter også, utrolig, utrolig, utrolig fin!!! Og ikke minst vakker :D!

Thale said...

Den er rett og slett helt herlig! og særlig brad! :O

Therese said...

Den er nydelig! Hvis du vil se en lignende og like nydelig film må du se The Notebook! Den er også helt fantastisk!