Tuesday, February 3, 2009

Barn

Å som jeg så inderlig ønsker meg et barn.
Det er ikke lenge siden jeg småhåpet på at jeg ved et uhell var blitt gravid. Sukk, om årene bare kunne gå litt fortere!

Tenk så nydelig, å kunne bringe et annet menneske til verden. Gi barnet alt det du makter av kjærlighet og trygghet. Å kunne nøye observere og forme et barns personlighet og omgivelser. Se at h*n vokser opp og blir stor!

Jeg er bare 18(om 3 dager vel og merke), og jeg blir ikke ferdig med skoleutdanningen min før jeg er nærmere 22 år. Jeg blir overraska om jeg klarer å vente!

I dette innlegget vil jeg bare få gratulert Drea og Kaj som jeg misunner så inderlig for å ha fått ei lita jente i dag den 1. februar. Hu skal visst hete Vilja, noe så nydelig!
Gleder meg til å se bilder og for å misunne dem litt mer!


Ønsker du barn nå eller i fremtiden engang?

Hva ville du kalt dine barn?

6 comments :

Tone said...

Jeg er så enig!

Jeg ønsker meg barn, men helst ikke enda. Jeg hadde ikke tatt det bort hadde jeg blitt gravid nå, men jeg vil vente til jeg har jobb og økonomi til det:)

Catharina said...

Jeg er slik som deg Tone. Jeg skal ikke ha barn før jeg har jobb og økonomi til det. Men om jeg skulle blitt gravid nå, ville jeg ikke tatt abort :)

Tone said...

Vi er så utrolig enige;) hehe:p
Pssst; Drea og Kaj ble foreldre den 01.02:p Og ja, Vilja er et nydelig navn!

Catharina said...

:D

Helene said...

Jeg ønsker meg bar i fremtiden :)

Lise Helen. said...

Jeg ønsker meg barn ja! : )
Håper på en gutt først, og så ei jente.

Samuel, David, Noah, Jonathan (alle med engelsk uttale) er nydelige navn. Jente vet jeg ikke. :)