Monday, February 9, 2009

Alene

Nå har Rino dratt, og jeg og Haakon kom ca nettopp inn døra.
Rino skal på en slags klassefest som arrangeres hos Emil. Ekstremt trist å sove alene en natt.
Og plutselig dukka Haakon opp i døra med pizzaen min ferdigstekt. Snill, og dum. Haha, søt.
Vi ble sittende å snakke og se på TV.

Da klokken nærmet seg 2100 måtte jeg gjøre lekser og jagde Haakon ut.
Ble ferdig med å skrive Sammen mens jeg sendte noen sms med Rino. Så pussa jeg nettopp tennene og skulle til å legge meg, likefør jeg skrev opp stikkord til i morgen. Og så bare måtte jeg skrive et blogginnlegg!

Ønsk meg lykketil med å sove alene!
Natta!

2 comments :

Katrine T.J. said...

Nam, sånn pizza er godt!!! :D Me wants^^

Kanskje litt sent å ønske deg lykke til nå, men håper det ikke ble altfor ensomt ^^

:D

Katrine T.J. said...

Og sånn BTW, Jeg utfordrer deg >:3

Oog, du finner utfordringen på bloggen min :D