Monday, January 26, 2009

Pepperkakehus

Jeg har visst fått litt dilla på å joine konkurranser, det er så gøy og spennende. Men helst de konkurransene som krever litt tanker, dog det er lite av dem.

Løper rundt fra konkurranse til konkurranse for å finne ideer til min egen konkurranse som kommer om ikke så alt for lenge også. Gleder meg, og er egentlig bare helt i ekstaste.

Har smålig hodepine, men føler meg generelt kjempebra. Så gleder meg til å være litt sent oppe i natt og dra på skolen for å få gjort ferdig Radio prosjektet.

Pepperkakehuset jeg limte sammen i jul.
Det har vinduer!

7 comments :

Andrea said...

Ikke rart at du blir godtesyk, når du har et helt hus stappet fullt av non stop og geletoppper! x]

Cathrine said...

Han er kanskje ikke den peneste, men han er.. Ja :D
Taylor er digg (a) !

Anonymous said...

Heii (:

Gidder du å gå inn å bloggen min og lese mitt siste innlegg? Der har jeg nemlig e spørsmål som jeg tror du kan svare på(:
www.missmoodswings.blogg.no

Utrolig fin blogg du hadde^^

Catharina said...

^^ takk! *hjelper*

Tonje said...

Heisann:) Så du hadde hjulpet noen andre så jeg bare lurte på om du var såppas flink i html og slikt at jeg kunne spørre deg om et par ting?P;

Katrine T.J. said...

Ouh, nice pepperkakehus :3 Det er sånn man glemte å lage i fjor o.o

Catharina said...

x)