Saturday, January 31, 2009

Valentine

Nå er det ikke lenge til Valentinsdagen. Og i år har jeg ingen anelse om hva jeg skal finne på til Elskling. Han syntes om nugathjertene fra i fjor, så det står ihvertfall på innkjøpsliste(Han leser bloggen ytterst sjeldent, dette funker). Kanskje jeg finner noen fine filmer å kjøpe også.
Blir jo stas uansett. Jeg og Elskling skal være hjemme alene og passe hundene den kvelden. Kanskje vi til og med kan bestille no koslig å spise? Selv om det er like koslig å stå å lage mat sammen, om ikke mer.



Denne fikk elskling av meg i fjor. Og jeg har endelig fått henta scanneren min!

Har du planer for Valentinsdagen?

Beundrer du noen som du ønsker å gi noe til?

Har du kanskje en kjæreste å tilbringe dagen med?

Hva skal du/har du kjøpe/kjøpt?

6 comments :

Katrine T.J. said...

Hmm... Man skal definitivt gi noe til Nydelige ^^ Aner ikke hva ennå, men det finner man forhåpentligvis ut :3

Kanskje jeg skal dra ham med ut for å spise sushi :D!

Catharina said...

:D!!! Jeg har tenkt på om jeg vil bestille mat x) fordi, vi må passe huset :3

CatWiphada said...

Nå forstår jeg:) hehe, takk for at du kunne utdype for meg, hihi!!

svar fra meg på valentine-innlegget ditt:
Dessvere for oss så har jeg gått ut i arbeid igjen den 12 februar og samboern min har gått i pappaperm så vi får nok ikke noe romantisk valentinesday i år, og da jeg "sutra" litt over dette til han så sa han at jeg ikke skulle bekymre meg for den dagen så nå er jeg litt spent hvaforno lurt han har pønsket på for meg:) hehe..

Hanne said...

Sv: Hehe, skjønner;)
Den var ialfall utrolig morsom!

Katrine T.J. said...

Ah, da stiller saken seg litt annerledes. Det høres uansett utrolig koselig ut å ha huset for seg selv :3 Da kan man ha det litt mer... privat ^^

Catharina said...

x) ja