Saturday, January 17, 2009

Star Wars



Mot slutten av år 2008 ble en ny Star Wars film produsert og solgt ut på markedet. Det var ikke George Lucas som hadde laget den, men han hadde godkjent den ut i markedet.
Den åpnet igjen markedet for Star Wars produkter, og lekebutikkene ble stappfulle.

Jeg og Rino gjorde etter mye nøling en avgjørelse. Vi skulle kjøpe inn Star Wars produkter sålenge de fantes i butikken. En strålende mulighet for oss å oppleve den barndomsfølelsen vi engang hadde. Da vi fulgte Star Wars på vei ut av markedet.

Vi oppdaget fort at diverse figurer forsvant fra butikkene fortere enn andre, og samlepakkene fikk vi høre at det ikke var sikkert at ble produsert fler av i ettertid.F
igurene er dyre, som i 300-500 kr for en samplepakke med 5 figurer. én og én figur kostet 129,- kroner.
Dette ble fort dyrt uten annledning. Så vi bestemte oss for å gi hverandre figurene med god samvittighet i julekalenderen og under juletreet.

Jeg fikk tross alt Darth Vader av Rino i fjor jul, så dette var vel sjebnesbestemt.

I tillegg til figurer gav jeg Rino en matpakke, sengesett og 2 nye samlepakker av filmene.
Disse har vi nå samlet sammen med alle de andre produktene(filmene hovedsaklig) som Rino hadde fra før av.

Vi kjøpte hyller på Ikea og plasserte dem opp i vår fortvilelse. Ulogisk? Nei, den nederste hylla er for kort til å romme 25 figurer. Desverre. Så vi må kjøpe en ny tross de stygge hullene vi har lagd i veggen.

Uansett. Stolt presenterer jeg vår samling:
Hovedsaklig de aller viktigste figurene i filmene. (Trykk på bildene for å få dem større)



6 comments :

Katrine T.J. said...

Ouh! nice ^^ Det er fint å ha noe å samle på, sånn egentlig. Bare det å vite at man har en fin samling av noe man interesserer seg for eller syns er fint (^_^)

hm... Kanskje jeg også skal samle på noe..?

Uansett, fin samling :D

Uff, har ikke en gang sett film 4-6 ennå... Men det kommer nok etterhvert :)

Catharina said...

jaa :D ^^

Vet du om noe du kan samle på da?:3

Takk ^^
Aws, du må få sett det :D!

Katrine T.J. said...

Mwaha, jeg samler på japanske bøker som jeg ikke kan lese xP Samlet på notatbøker før :3

Var på Álens (eller hva det heter) her om dagen, var nede i den japanske avdelingen og kjøpte mange notatbøker,, tror jeg brukte 300 kroner på det elns. De er for fine til å kladde i :3! Men skal bruke de etterhvert ^^

Anonymous said...

http://www.qxl.no/pris/barn-baby/seng/star-wars-sengesett/v/an619229404/

Kom over dette ved en tilfeldighet

Catharina said...

åh, så kos at du linker! Det er clone wars da, tegnefilm opplegget. Veldig overkommelig for øyeblikket. Det er heller originale varer det er vanskelig å få tak i.

Helene said...

åh! Awsome samling :D
Eg like å samla på masse forskjellige ting, bøker, kidrobot, smykker, joggesko osv osv. Heila rommet mitt e ein stor display for tingene mine :p