Sunday, January 18, 2009

Savnet siden ettermiddag 17.01.09


Jeg har tidligere skrevet et noen innlegg hvor Ozzy er nevnt. Også et eget innlegg om ham for noen uker siden.

Ozzy er katten min. En langhåra liten ramp. Han er ikke mange månedene, men han er allerede voksen nok til å utforske andre steder enn eiendommen.

Han har vært savnet siden i går kveld. Han kommer ikke når vi roper, og det er kaldt ute. Det er så kaldt at de to andre kattene bare smutter ut for å gjøre sitt forlegne for så å komme fort inn igjen. Det snødde i går, og det snør sikkert igjen i natt.

Er han i live har kanskje noen tatt ham inn til seg, eller så er han ved et uhell blitt stengt inn i en garasje.
I verste fall er han blitt påkjørt. Da deler han samme sjebne som flere andre som har mtåtet bøte med livet på Brårus veier.

Jeg og Rino gikk tur tidligere i kveld og ropte på ham over hele Brårud. Tok enda en tur alle sammen litt senere på kvelden. Lyste og titta i grøftekantene overalt. Ropte og prøvde å følge noen timergamle spor som var små, mulighens hans. Håper han klarer seg.
I min fortvilelse ønsker jeg å dele dette med de få som leser. Se gjerne igjennom bildene(klikk for større). Han er ordentlig nydelig. Og jeg savner ham fælt. Har en vondt følelse i magen.

Håper du kommer hjem snart, Ozzy! Ikke skrem oss så fælt!

3 comments :

Katrine T.J. said...

Noo! Ikke nydelig, nydelige katten! Håper han kommer hjem veldig snart. Det er så trist når sånt skjer :(

*håpe*

Catharina said...

:/ meh, jaa..

Vi skal henge opp lapper med bilde og sånt i morra tidlig.

Om han har det bra så er han enten stengt inne i en garasje, eller så har noen tatt ham med seg hjem.

Katrine T.J. said...

Får håpe at han er på en varmt sted i hvertfall, og at han har det bra akkurat nå. ^^