Monday, January 19, 2009

Radio

"Whoho!" tenkte jeg. "Endelig ferdig med film prosjektet. Nå er jeg virkelig klar for en liten pause med bare noe helt vanlig teori fra boka."

Tror dere ikke vi fikk et nytt stresseprosjekt på 2 uker igjen?!
Nå skal vi lage en radiosending! Reportasje, debatt og kåseri.
Vi er 4 på gruppa, men Weidemann mangla i dag. Ingen tar en lederrolle, så alle blir bare sittende på rumpa, tittende inn i computerene sine. Selv, etter ansvar som regissør til filmen Lykke, orker jeg ikke mer. Motsigende - Fordi, jeg tok faktisk lederrollen ettersom ingen andre ledet an.

Allerede på onsdag skal vi ta opp materialene våre. Jeg må få skrevet et kåseri, og vi må få organisert alt. Gah, så slitsomt. Jeg er klar for en ny ferie!

I gymmen i dag skulle vi ha Judo. En slags kampsport, bare på mer varlig vis. To og to - jeg og Cecilie. Hun danka meg ned fort! Jeg hadde ingen sjans i havet, omtrent!
Det var gøy da. Latter sammen med trening er topp. Dog det resulterte negativt i 2 muskelknuter i ryggen, stiv nakke og en strekk i ryggen, samt sår på håndflaten.

Enda ikke fått høre noe om at noen har sett Ozzy. Savner ham.

Nå er jeg srubbsulten! Men jeg vil ikke gå å ta meg mat før Rino kommer hjem om en snau halvtime.

Typpisk å miste brødskiva feil vei når man bruker like mye pålegg som Rino. Det andre bildet er en litt forfjamset fotografert Rino på julemorgenen.
(Trykk for større.)
Har dere det sånn på skolen?
Er skolen like gøy for dere som jeg framstiller min?

3 comments :

Katrine T.J. said...

Tja, kan vel si med nokså stor sikkerhet at skolen er veldig slik, ja. Nå har ikke vi prosjekter o.l. sånn som dere har, men heller noe nytt hver eneste time, samt lab-reports og essays. Alltid noe å gjøre.

Norsklærerinnen vår snakket vel om at nå når vi går IB, heter det ikke ferie, men individuell studieperiode o.o ... Skjønner vel litt av poenget hennes, for ferie har man egentlig ikke tid til.

Gøy kan det være uansett da. Klassen er fylt med folk som er litt spess. Ikke på noen negativ måte, det er gøy å høre på diskusjoner o.l. xD

Håper det går bra med prosjektet deres, det høres gøy ut! Men enig i at lite blir gjort når ingen tar lederrollen.

Håper at Ozzy kommer hjem snart jeg også! :(

Catharina said...

Shit, så slitsomt det høres ut O.o.. Jeg trodde jeg hadde grunn til å klage xD

Vi har det jo gøy i klassen vi også. Eller, personlig trives jeg best på skolen utifra alt det morsomme jeg lærer x)

Det er jo gøy, men også slitsomt. Det får gå som det går :)

Meh, jeg savner Ozzy :/

Katrine T.J. said...

Tja joa. Så lenge det er veldig gøy, gjør det ikke noe om man blir sliten, sånn egentlig ^^