Saturday, January 24, 2009

Psyke

Det er lørdagskveld. Mamma og pappa er på kjøkkenet nettopp startet med middagen.

Hittil har jeg vært ute å titta i butikkene sammen med mamma og Julie. Mamma kjøpte seg noe fint, og vi fikk kjøpt et nydelig speil og to sånne puffer til å sette beina på.

Sitter nå her og loker da. Planene noenlunde lagt for Bursdagshelgen min. Jeg og Rino skal ut å spise på Grand Cafe. Der hadde vi vår første date for snart 1 1/2 år siden. Også skal vi på kino og se The Curious Case of Benjamin Button premiere. Undres skikkelig på hva jeg får i gave!

Jeg er noe deprimert nå. Har hodepine og er nokså forvirret. Forvirret over følelsene mine og psyken min generelt. Vet ikke hva det skyldes, men tror det har noe med at jeg ikke sov med Rino i natt.

Jeg har lite å gjøre, og jeg har lyst på penger. Nå har jeg laget en lang ønskeliste til bursdagen. Men det er ingen som kommer til å se den. Med Rino som unntak selvfølgelig.


I morgen skal jeg hjem igjen. Skal ha meg med Sims 1 og alle tilleggspakkene, blir tungt. Skal også prøve å få med meg scanneren min. Bare om pappa har anledning til å kjøre meg, da. Orker ikke gå opp hele bakken med den under armen samt stor veske og en annen pc-veske. Alt fyldig.

Synd det er middag nå egentlig, ettersom jeg nettopp tok 2 kakebiter og et glass melk for hodepinens skyld.

Gleder meg til å se LOST i morgen. Også å rydde huset, selvfølgelig. Blir spennende å se om Rino har klart å rydde rommet til jeg kommer hjem.


Her er forresten skoene jeg fikk til Jul som også var et av de største ønskene på ønskelista mi(Innlegg: Til Julenissen)

Fikk dem av Rino, Maria og Terje, Haakon og Julian. Tusen takk!

4 comments :

Katrine T.J. said...

Jah, nå er det ikke lenge igjen til du blir 18...

Gaah!!! Vi blir voksne alle sammen!!! O.o Nooo!

Har du lest Twilight, sånn btw?

Ouh, man kan sikkert finne på noe snart :3 *hint* ^-^

Catharina said...

x) uff ja.. >.<

Jeg har ikke det, nei :3 har du?

Katrine T.J. said...

Har lest 2 1/2 bok :3
De er egentlig ganske så bra ^^

Catharina said...

ouu, kult :3
JEg har fått fordommer, jeg.. Siden ALLE leser dem xD