Saturday, January 3, 2009

Monsoon


Produktnavn: Monsoon. 511 Big apple. Pure Color Shadow.
Farge: Sort med snev av kobber og purper.
Pris: 225 kr
Fåes kjøpt: På Visage og på nett.
Jeg så denne typen var mye billigere over nett.
Utseendet: Liten vanlig sminkeboks.
Funksjon: Den er kjempeenkel å påføre og blir dyp i fargen ved første strøk. Den er vannfast og forsvinner ikke om du svetter.
Resultat: Nydelig uttoning som nesten skjer av seg selv. Kjempepen for en fyldig og levende soting av øynene. Pent til en hver annledning.
Egen mening: Jeg sa til meg selv at nå var jeg blitt gal. Kjøpte faktisk så lite øyenskygge til så mange kroner. Men, neida. Dette kommer til å bli min følgesvenn, og nestegang jeg har penger kommer jeg til å kjøpe enda en monsoon øyenskygge. Absolutt. Den er nydelig, og sitter nydelig. Det er masse fargevalg, så man finner sin favoritt!

Tips: Man trenger ikke mye på kosten for å få en sterk farge. Vær så vidt nær øyenskyggen og du har alt du trenger. Selv for en børste som spiser øyenskygge.

(Klikk for større bilder)
Her er all sminken jeg kjøpte den dagen. Hvit Ben Nye leppestift og Dazzle dust fra Visage og 2 typer børster fra H&M.
Produktnavn: DAZZLE DUST By BarryM.
Pris: 140 kr
Produktnavn: Ben Nye Lipstick. WINTER ICE LS-37
Pris: 85 kr

1 comments :

Vilde Sørensen said...

Åh, høres kjempefint ut! Nå kler ikke jeg sotete øyne, men jeg fikk lyst til å prøve fordet. x)
Den andre, den dazzle dust-tingen. Hvor kjøper man den? Er den bra?
Hva er det for noe? : )