Friday, January 30, 2009

Mensen og maur

Så utrolig frustrert jeg er! Nå orker jeg ikke være syk mer. Jeg er helt utslitt. Magetrøbbel fremdeles, og nå har mensen kommer i tillegg. Dritt.

Jeg våkna kl 11 av et mareritt. Jeg hadde en alvorlig samtale med min mor. Eller, jeg var i ferd med å ha det. Jeg satt oppå armlenet til sofaen vår hjemme, og plutselig oppdager jeg 4 maur på veggen. Jeg skvetter til som bare det og løper. I marerittet blir det bare mer og mer maur, etterhvert er hele gulvet dekket av maur. Jeg skrek masse og løp rundt, fram og tilbake og overalt.
Da jeg våknet dunket hjertet mitt fort fremdeles. Og jeg har hodepine. Vel, er ikke sikkert hodepinen skyldes drømmen men.

Stakar mamma, jeg lurer på om alt som skjedde tidligere i drømmen kan stemme også. Får lyst til å ringe henne og snakke, men orker ikke på grunn av halsen.

Nå skal jeg sette meg ned å lese til en prøve/test jeg må ha tatt innen kl 1600 i ettermiddag. Skal lese hele 30 sider, så det er bare å begynne. Elskling er forhåpentligvis hjemme 1600 også, så da kan jeg vel egentlig bare glede meg til å bli ferdig med prøven.
Er du syk?

Er jeg den eneste med maurfobi?
Vi blogges!

7 comments :

ostertag said...

God bedring! Jeg er syk jeg også, men skal til Stavanger om noen timer. Kjipt å sitte 2 timer på båt da :p

Catharina said...

Takk : )!
Uffda :/! God tur og god bedring til deg og!

Katrine T.J. said...

uff, sånne mareritt er absolutt ikke gøy. Husker jeg hadde et der jeg måtte gå gjennom lag på lag med spindelvev, antar at det føltes omtrent som marerittet ditt. Man kan selvfølgelig ikke være helt sikker, though.

Jeg er heldigvis ikke syk at the moment, selv om det føles slik...

God helg til deg ^^

Catharina said...

Det var sikker samme følelse x) om ikke, hvertfall veldig lik :]

Aws :/
Takk, god helg til deg og :D

Vilde Sørensen said...

Jeg har også maurfobi! Fobi er kanskje et litt sterkt uttrykk, men jeg får en helt noia-følelse hvor jeg føler meg helt pressa opp i et hjørne. :s

Drømte at jeg hadde masse maur under dyna en gang, våkna av at jeg skrek og hoppa ut av senga med en gang ..

Heidi said...

Har også maurfobi . ;b
de er ekle.

Jeg hadde flunsa i uke 2, og omgangsyke i uke 3. For noe dritt

Bunnprisbaben said...

ahh du er ikke alene med å ha maurfobi! har hatt mange mareritt der veggene, gulvet og taket er fullt av kravlende ekle maur! usj! kjenner jeg får noia av å se maur som kryper på verandaen vår=( i tillegg er jeg livrett veps. =/