Saturday, January 10, 2009

Meningsmåling

Hittil har jeg fått 23 stemmer. Og de aller fleste av dem ligger på "Meg(Hverdagslig)" og "Meg(Tanker)"

Så er da spørsmålet mitt: Vet folk virkelig hva alle de 2 valgmulighetene innebærer?
Jeg skal gi dere en detaljert tekst som kan gi dere mer innblikk i hva alle de 4 alternativene vil si.

Reklame
Reklame er ikke piss jeg skal legge ut for at dere skal gå dere vill. Reklame er ikke alltids en negativ ting. Men så fort jeg snakker om produkter eller klær jeg har kjøpt, så kalles dette reklame. Det er altså ingen som er interessert i å bli annbefalt en ny film, cd, eller lipgloss?

Diskusjonsemner
Dette er som regel aktuelle temaer, om ikke det er temaer jeg finner spesifikt interessant. Her ender jeg som regel opp med å snakke om mennesker i dag, mote, politikk, film o.l.

Meg(Tanker)
Dette er vel nesten som diskusjonsemner. Bare fordi i bloggen min, er det jo bare jeg som diskuterer med meg selv. I mine egne tanker. Men her, vil jeg altså snakke om ting og tanker jeg har hatt i det siste. Eller om drømmer, fantasier, og emner som dukker opp i hodet mitt og som egentlig ikke kan kategoriseres som et diskusjonsemne.

Meg(Hverdagslig)
Denne er det flest stemmer på, noe jeg ikke helt klarer å forstå. Er det altså så morsomt å få lese alt det ekstremt vanlige og kjedelige jeg gjør til hverdagslig? Det kan jo ikke være interessant om jeg ikke får opp en tanke inni innlegget eller noe.
"Meg(Hverdagslig)" sier jo seg selv. Meg og min hverdag. Jeg ante virkelig ikke at folk var interessert i å høre om slike "I dag var jeg der, så gjorde jeg det og blablabla."

Så, er det noen som er for å stemme opp statistikken eller fortelle meg konkret hva de kunne tenke seg mer av?

9 comments :

Charlotte said...

Da var innlgget postet : D
litt dårlig forklart , men var så " vanskelig " å skrive om det ..
hehe..

Charlotte said...

Jeg har aldri vært så redd før. og egentlig aldri trodd på det.
men nå tror jeg virkelig på det !!
var der idag , wee. Så en mann :o :p

Charlotte said...

hehe, da gikk nok den drømmen i knus.
det er i kr.sand :P

Charlotte said...

hahahahah :)
skal jeg ta å legge ut et bilde, av han ene gutten som ble sett?
vi merket ikke at han kom med på bilde.så plutselig ser vi det. det var skummelt :P

Charlotte said...

charlotte_halla@hotmail.com

sender deg bare bilde der ;))

Katrine T.J. said...

Har nå stemt på "Meg(tanker)" jeg ^^
Men sånn reklame-ting kan også være morsomt :3

Catharina said...

x) whohoo

Juni Og Rakel said...

Hva med en perfekt blanding av alt? :) Hehe ..
Du burde virkelig glede deg til å se Twilight, den må man ikke gå glipp av! : D Den skal visstnok være ekstra bra om du ikke er stor "fan" av bøkene da, i og med at div. scener er klipt bort osv! Har du lest Twilight-serien? : )

Catharina said...

Hehe, jeg har så å si min perfekte blanding fra før av. Jeg ville jo hovedsaklig bare se hva folk ville ha mer av, av det jeg allerede har, på en måte :) x)

Jeg har ikke lest bøkene, nei. Men jeg har skikkelig forventninger, noe som ikke alltid er så bra x]