Friday, January 30, 2009

Luftetur på Jessheim senter

Jeg vet jeg bare sa jeg trengte luft istad. Men jeg tok meg en tur ut i tillegg.

Joda, syk som jeg er dro jeg for å møte elskling på skolen. Jeg venta på senteret og titta på noen bukser og fant noen filmer jeg har hatt lyst på.

Elskling endte med å kjøpe bursdagsgave til meg, noe jeg er dødsivrig på å få bruke!

Vi var sultne, så jeg kjøpte masse tull på Meny, samtidig som Rino kjøpte mat til oss på Big Bite.
Og sukkersyk som jeg var endte jeg opp med kjøpe kakao til oss på narvesen på vei ut. -Hvor jeg var i ferd med å bli påkjørt bak en trygg gammel dame.


Og nå tilbake til mer LOST titting!

5 comments :

Silvia said...

Say what sa du?:O
Over 11 000 kroner! Shit. Give me some:D

Catwiphada said...

Hei å hå:)
Takk for kommentaren din:) men jeg vet ikke helt om jeg skjønte kommentaren din? eller hva du mente sånn sett.. hehe.. Kanskje du kunne forklare litt nærmere? Norsk skriftlig er ikke helt min sterke siden noe som gjør at jeg kan oppfatte og ikke helt forstå hva som blir skrevet...

Klemmer fra mamma cat

Fixmeta said...

Støy i bilde? Tenkte du på når den er plasert på toppen? Da er det bare å fjerne en kode fra stilsettet så er det normalt. Png eller jpg.

Catharina said...

Silvia: haha, mine penger x)!

Fixmeta: Ah :) Vel, png var isåfall min enkle løsning.

Og i å med at koding ikke er alle andres sterkeste side, vil jeg regne med at det kan bli deres lette utvei også x)

Anonymous said...

Ai, hvorfor får du så masse penger? :(