Tuesday, January 6, 2009

Kosmetiske produkter

I det siste har jeg tatt meg tid til å pleie huden min. I tillegg til tid, har jeg jo også brukt penger på å kjøpe produktene.

Jeg har vel alltid hatt produktene. Kjøper nytt når det blir tomt og om det går ut på dato. Men nå har jeg endelig begynt å bry meg litt mer med huden min. Og på mirakuløst vis har de fleste kvisene mine forsvunnet. Dette skyldes nok kvisekremen jeg bruker. Men jeg har også blitt kvitt tørr hud og flassing i ansiktet. Det er veldig greit, egentlig.

Skikkelig deilig å ikke trenge noe annet enn concealer for mørke pungter under øynene i ansiktet. Kanskje jeg bruker litt pudder for å få frisket opp fargen, men det trengs egentlig ikke.

Etter så mange år som pizzatryne kan jeg endelig stå opp om morgenen uten en eneste kvise. Før dukket det som regel opp 1-5 stk på en natt. Ufattelig, og ekkelt. Jeg var ikke urenslig, jeg glemte bare å gi huden min den oppmerksomheten den fortjente.

Produkter jeg bruker:

(Fra høyre:)(Klikk for større bilde.)(Ignorer Pepsiflaska)
DECUBAL: Recover creme 119,-(tykk fuktighetskrem)
DECUBAL: Intensive creme 149,- (tynn internsiv krem)
Naomi Campbell Cat Deluxe At Night (Parfyme)
Nivea Deodorant Pearl Beauty(Godluktende deodoran)
Naomi Campbell Cat Deluxe Shower Gel (Parfymeluktende dusjsåpe)
Acnix Cleanser 149,- (ansiktsmaske som fårebygger for kviser)
Acnix Cream 129,- (Kvisekrem)
Vaseline Intensive Care
Mild
Faicial Cleansing Mousse 49,- (ansiktsvask)
Og bare for morroskyld så er dette parfymen Rino bruker i tillegg til kremene jeg tvinger på ham i ny og ne.
David Beckham Instinct(parfyme)
Adidas Team Force Deodorant(deodorant)

12 comments :

Katrine T.J. said...

Åh! Den Nivea-deodoranten er bare elsk! Bruker den jeg også ^^

For øyeblikket bruker ikke jeg noen spesielle produkter, forutenom en billig fuktighetskrem og kuldekrem når jeg er ute.

Jeg ønsker meg en del produkter da, men de er så dyre så jeg må vente en stund xP Tror egentlig ikke jeg trenger dem heller. (Før sommeren, for det er da kvisene kommer :/ Om vinteren er huden bare tørr...)

Catharina said...

ouu, kuldekrem? Hva er det for no? :3

Jeg burde kanskje skrevet opp priser óg. Kvisekremene og foktighetskremene koster jo alle over 100'lapper pr stk x/

Charlotte said...

hehe kom akk hjem jeg, vært på jobb og skole. skjedd så utrolig mye rart idag, nå kommer det jo ann på om du tror på over naturlige ting. Vi på skolen fant et hjemsøkt bygg rett med skolen og masse sånt. Så så JEG en skikkelse av en mann. det var så utrolig skummelt :S

Katrine T.J. said...

Det er sånn, utrolig fet krem som beskytter mot kulde når man er ute i kulden. den er veldig fin når huden er sykt tørr også ^^

Catharina said...

ouu :]
Jeg pleier bare å ta på krem på kvelden jeg, fordi jeg er redd huden min skal fryse enda mer om jeg har på krem før jeg går ut i kulda x)

Katrine T.J. said...

Man må jo vente litt først da, i hvertfall med den kremen jeg har x3. vannet må fordampe helt bort... Det er for så vidt ikke så veldig mye vann i den fra før av da, omtrent ingenting :)

Catharina said...

:] ouu

Anonymous said...

bra site!
hvordan legger du i scroll? hehe^^

Catharina said...

Send meg link til din blogg eller e-mail så skal jeg forklare der :]!

Vilde Sørensen said...

Oi, så bra! (: Jeg vil heller ikke være pizzatryne lenger ..

Men bruker Cliniderm-serien for ung hud, og den hjelper faktisk litt! ^^

Catharina said...

kult ! :]

Marlene said...

tror jeg skal prøve Acnix Creamen :D