Tuesday, January 6, 2009

I tillegg til..

..alle nyttårsforsettene mine - har jeg noen ting jeg vil få gjort i løpet av året. Ikke forandringer, men ting som settes opp som en sjekkliste for år totusenogni.

Ting jeg skal få gjort i løpet av året:
-Lese to bøker.
-Se diverse filmer.
-Se alle LOST sesongene hittil.
-5 detaljerte digitale tegninger.
-Dra på Wacken'09
-Stå på mer i gymmen på skolen.

Jeg har ihvertfall veldig lyst til å få gjort dette. Så, håper jeg får tid og overskudd til alt.

Har du noe du vil få gjort i løpet av dette året?

3 comments :

Katrine T.J. said...

Hm...

-Få lest alle de engelske pocket-bøkene jeg har, som jeg ikke allerede har lest
-Komme meg gjennom mesteparten av pensum på skolen
-Lese The Last Samurai en gang til :3
-Få lært meg noter, en gang for alle!

mwaha ^^

Catharina said...

! :D

meh, jeg tror jeg må sette en strek over å dra på Wacken xD gidder ikke betale så mye når det ikke er noen band jeg vil se.. :/ :]

Katrine T.J. said...

Mwaha xP