Sunday, January 4, 2009

Hannibal Lecter Layout

Okey, jeg fant så mange kule løsninger ved bloggdesign at jeg måtte spørre dere. Glemte å sette nr. på, så det blir den mest logiske løsningen; fra øvert til høyre, leseretning, og nedover teller vi.

Det er noen av disse jeg ikke kunne tenke meg å bruke selv. Men hver sin smak, så om det er noen der ute som har noen formening, så del den gjerne.
Selv er jeg mer for de bloggene med litt rødt i. For jeg syns fargen rød kler Dr. Lecter så godt.
Tar gjerne imot kritikk, og tips!
(Klikk på bildet for å se det i fullversjon.)


3 comments :

Katrine T.J. said...

Hm... Egentlig liker jeg den du har nå best ^^ Men den som er nesten helt lik, bare med mer rødt er også fin ^^

Tonje said...

Jeg liker egentlig nr. 5 best. Men hvis du vil ha en med rødt i, bør du satse på den du har ; )

Takk for kommentarer på bloggen min :D Jeg fant ut at hele det avsnittet i historien var vridd på. Aner ikke hvordan det gikk til -.- Jaja, jeg endra det ;L

ida said...

Liker den du har nå best, men de andre er også fine ^^