Sunday, January 4, 2009

God eftermiddag i bloggen

Jeg våknet for knapt 2 timer siden, og det var allerede da ettermiddag. Hvordan i all verden skal jeg klare å stå opp i morgen?!
-Vekkeklokke selvfølgelig.

I dag er det den siste dagen i Juleferien for meg. Gleder meg til å komme tilbake på skolen. Gleder meg til å lære mer om webdesign og slikt. Det er så gøy!


Og dette var hvor mye Maria og Terje kjeda seg i gårkveld. Sånn, hvis du ikke ser det så har han piercet armen sin med kanyler.
Over Facebook:
Jeg: Fjortiss : )
Terje: Catharina, halv te på natta bør BARN under atten år ligge å sove. :)

Egentlig syns jeg det var ordentlig festlig. Terje er kul, og da er det nesten ok at han gjør sånne absurde dumme ting. nå sprakk jeg nesten ved bruk av smiley, men neida!



Jeg og Rino var ikke i seng før kloken 3 i natt. Da var vi stuptrøtte. Likevel klarte jeg ikke sove med det samme og våknet opp senere på natten og holdt på å koke bort. Rino kan ikke fordra å ha vinduet oppe om natten, ikke nå på vinteren. Men jeg snek meg til å åpnet det så jeg selv slukke få sove. Den beste natta på lenge. Det var ekstremt deilig å kunne fryse litt igjen. Jeg elsker når det er så kaldt at jeg blir tvunget til å ligge med hele kroppen under dyna. Når hvert lite luftehull under dyna har noe å si.

Jeg drømte masse om pappa i natt. Han var kjempesøt. Kjørte meg til steder, og lagde 3 måltider i løpet av drømmen. Ikke le, for dette er alt jeg husker.

Tror vi skal se James Bond i dag. Ellers må jeg vaske håret og få spist litt snart.

-Fåreløbig få folk som har gitt meg noen respons på spørsmålet jeg hadde i forrige innlegg. Sålenge ingen kommenterer anntar jeg faktisk at dere liker det jeg allerede har. Så det så.

Og i tillegg viser meningsmåleren min hittil at flest folk vil se meg skrive tekster som denne. Er smålig forbauset, men selvfølgelig: Hver sin smak.

Blogges!

2 comments :

Katrine T.J. said...

Au! Det ser vondt ut :O!

Catharina said...

xD Han sa det bare gjorde vondt når nåla skulle ut på den andre siden.

Haha, greit å prøve, men med hele 5 kanyler xD?! hva faen xD