Friday, January 30, 2009

Du kvitter deg med en, og likefort har enda en dukka opp!

Dæven. Så fort jeg er ferdig med en lekse må jeg over på en annen en igjen. Ble ferdig med radiotesten akkurat nå. Ser vi har enda flere oppgaver å gjøre med radio innen bursdagen min. I tilleg må jeg få skrevet ferdig norsk framføringen min, som jeg ikke har jobbet med siden tirsdag. Jeg må også få skrevet en myte på engelsk og forberede meg til muntlig høring på mandag. Gud, så slitsomt!

Nå vil jeg ut å få frisk luft!

9 comments :

Katrine T.J. said...

Hm... Har du endret bredden på bloggen din, sånn egentlig? Det ser sånn ut :3

Catharina said...

Heh, japp x) I did! Var det bedre slik det var før, eller nå X)?

Silje said...

sv: kjøpes på feks Elkjøp for ca tusen kroner, kan litt mindre. Jeg gjorde det :)

Katrine T.J. said...

Syns det er enklere å lese når den er litt smalere, så hopper jeg ikke mellom linjene og sånt x3 Eller leser samme linje to ganger xD

Men på en annen side, så ser den bedre ut sånn som den er nå ^^

Catharina said...

Hm, jeg ville ha den bredere fordi jeg syns den som smal fikk alle innleggene til å se så sinnsykt lange ut O.o

Men skjønner godt poenget ditt.
Hm, tror du det kunne gjort seg om den bare ble litt smalere, men likevel ikke så innmari smal som jeg hadde den tidligere? x)

Giddy said...

Takker! Jeg trenger det!;P

Giddy said...

Sv: Får ta som en motivasjon at om jeg lar være kan jeg åpne enda fler på Søndag!

Katrine T.J. said...

Prøv, så får man se ^^ :3

Catharina said...

Meh, men det å "prøve" er så vannskelig xD headeren burde være like bred som hele lengden, og da må Hannibal bli mindre :C x)