Sunday, January 4, 2009

Digital Tegning



Jeg fikk tegnebrett til 5000,- til jul av mamman og pappan min. Må bare få med prisen, for det hele jeg ønsket meg var et usselt tegnebrett til muligens 500,- som det skulle være mulig å tegne med.
Tegnebrettet har kjempebra kvalitet og oppløsning. Har bare sitti å klussa ned 3 tegninger i photoshop hittil. Dyret over er en av dem.

Tusen takk for gaven!

"Intous 3. Wacom. A4.
Special Edition
black - including Airbrush.
Efficiency can be breathtaking.
The pen tablet system for graphics artists, photographers and digital media professionals, providing improvment workflow and the ultimate in relaxed, efficient, crative working."






Så, i morgen begynner skolen igjen for meg.

Gleder du deg til å begynne på skolen igjen?

Når begynner/begynte du?

5 comments :

Tonje said...

Kjempe kul tegning ;D
Ønsker meg sånn jeg òg. Tviler på at jeg får det, men :L

Katrine T.J. said...

Ouh! Nice :D!!!
Sånn skulle man hatt ^^ Nå klarer jeg meg med det lille tegnebrettet jeg har, men det bruker jeg sjeldent uansett, så.

Utrolig fin tegning!

Mwaha, jeg begynner heldigvis sent i morgen ^^ Eller "sent", klokken ti på ti :)

Julie said...

Wow, du var god til å tegne da:D

Julie said...
This comment has been removed by the author.
Andrea said...

Fin blogg^^
Likte godt bakgrunnen, og ikke minst tegningen!:]

Skole, huff. Gleder meg akkurat ikke til å stå opp 7.30 i morgen..