Monday, January 5, 2009

Animal Abuse

Sjekk denne http://www.blogger.com/%3Ca og les.


Jeg skulle aldri trodd at noe så grusomt var gjort blitt gjort. Ante ikke at noe slikt kunne bli gjort for så mange år siden.

Tenk hva vi har muligheten til å gjøre nå?

Håper for all del slikt ikke er lovlig den dag i dag.





Nå sitter jeg på skolen. Vi har matte. Rettelse: De har matte, for jeg har fritak. Og takk og lov til det.

Fikk visst 5'er på engelsktentamen. Tippa på 5-, så er fornøyd. Skal framføre muntlig om Native Americans på torsdag. Jeg og Marlen fikk ikke framført før jul, så slik er det.

Jeg hadde ingen problemer med å stå opp i morres, selv om jeg sov igjennom den første vekkeklokka som ringte 05.45. Da jeg hadde vært på do og pusset tennene vekket jeg Rino før jeg begynte å sminke meg.
-Sminket meg litt spesielt i dag, så skal se om jeg får tatt et bilde, eller får tegnet en demonstrasjon, på en eller annen måte.

I medietimene skal vi starte med film, vil jeg tro. Håper ikke de har valgt mitt manus.
Til slutt har vi gym og så er det hjem kjære hjem.

Om du leser Rino: Skal jeg ta med Chrispo, Firkløver eller Melkesjokolade til deg?(Han vil egentlig ikke ha, men jeg insisterer på at han kommer til å bli godtesyk.)

Blogges!

2 comments :

Katrine T.J. said...

Gaah, linken virker ikke :(

Dine skoledager virker så fine :) Jeg vil også drive med film, og webdesign og sånt! Skulle ønske jeg kunne velge akkurat de fagene jeg vil ha. Da hadde det vært fint :3

Ouh, gratulerer med 5-er! ^^ :D

Hm, og lykke til med fremføringen.

:3

Catharina said...

x) De er fine når man tenker at de er fine, på en måte :3

Jeg liker skolen, bare synd jeg blir så sliten av den ^^'

:3 takk!
Og jeg sto i gym selv med 12 timers fravær xD fikk 3'er O.o..

Og, takk :3