Friday, January 2, 2009

2009

Det er lenge siden jeg har skrevet noe ordentlig personlig om hva jeg bedriver. Har noen forskjellige notater rundt på siden som forteller hva jeg nylig har gjort, sett eller hørt. Men likevel lenge siden jeg skrev en personlig tekst som ikke var forsinket.


Denne blir nokså forsinket og, dog(Det rimte). Fordi jeg vil snakke om gårsdagen.
I går var det nyttårsskifte.
Vi er godt på vei inn i 1010. Nei, jeg mener 2009, gjør jeg ikke? Nå surrer jeg fælt. Fordi jeg mener faktisk 1010. Fordi når vi kommer inn i et nytt år, blir det et nytt tall. Slik som 2009. Men dette er fordi vi nå har lagt bak oss hele etttusenogni år hittil.
Allerede første dagen etter denne feiringen er vi på vei mot det nye året 1010.

Vel. I går kveld gjorde jeg ikke stort mer enn jeg pleier å like å gjøre. Jeg satt foran pc'n på rommet sammen med Rino. Han enten foran tv-skjermen med et eller annet ps3 spill, eller foran pc'n redigerende på det siste kapittelet av The Poo.
Til middag spiste vi kalkun. Terje påstod at den kunne være noe tørr, men sausen til Maria gjorde susen. Det var kjempegodt. Vi fikk is og riskrem til dessert. Kjempedeilig.

Etter det satt vi på rommet igjen. Haakon ble med inn og så på at Rino spilte. Klokken nærmet seg 00.00. Jeg hadde noen ønsker om å få sett en film, men det er få filmer som varer i 3 kvarter. Så vi ble heller ventende.
10 min før slaget kledde vi på oss og gikk ut. Rino med skjerf og votter, noe jeg aldri har sett ham i. Han fikk det av farmor.

Vi sto ute i 10 minutter og fyrte opp og så på at hele verden stod under krig. Ønsket om filmkamera, sort hvitt scener og tema krig dukket opp.
Vi ønsket alle sammen hverandre et godt nytt år. Jeg, Rino, Haakon og Maria tok en tur innom stallen før vi gikk inn. Stakars hestene. Helt stressa alle sammen. Uff. Maria fikk roa dem ned en del, heldigvis.

Ariel. Den misshandlede Galgoen fra Spania var egentlig gitt kraftige bedøvelser for å kunne sovne vekk fra all støyen som hun mest sansynlig ville bli kjemperedd og stressa for. Det hjalp ikke. Nesten ikke en døyt. Hun ble bare litt roligere enn til vanlig. Usynlig virkning. Stakar.

Da vi kom inn igjen satt jeg meg foran pc'n med bloggen min. Begynte å skifte layout. Slikt tar jo en god stund så jeg ble ikke ferdig før i morres.



I dag har vi spist pølser og potetstappe. Vi har spilt Junior Geni, hvor jeg vant(flaks, og velkomst til familien ifølge Terje)
Har tatt meg tid til å titte igjennom mange blogger og kommentert litt her og der. Henter inn litt inspirasjon, så og si.
Som mål har jeg og Rino å få tatt et deilig bad og sett Dreamworks(?) Prinsen av Egypt før vi hopper i seng. Klokka tar fra oss tiden.

7 comments :

Katrine T.J. said...

Mwaha :3

Prinsen av Egypt er fin! ^^
Jeg begynner å gråte av den. Hehe :D

Safia. said...

sv: takk for kommentaren! du har også en kjempefin blogg. :D
men jeg vet ikke hvordan jeg tar en sånn scroll-ting du skrev, er det en html kode eller noe? (:

AnneGøril said...

Godt nyttår til deg og :)
Fin blogg!

Charlotte said...

hehe, vet ikke om jeg fikk dette til.. det funket ikke istad.
.
årh, er det ikke herlig å ha en gutt du kan finne på mange ting med, å bare snakke om alt sammen?:)
savner det jeg

Charlotte said...

gjorde jeg sånn som du sa?
hehe, jeg skjønner ikke heelt dette her.. kommer nok inn i det.
men btw, for en kanll profil !! :)

Ja, du er heldig der, er bare 15 jeg, eheh, bo hjemme med foreldre .. jaujau, alle må jo gjennom det også såå .. ;)

Charlotte said...

sant det, er jo nå koslig med spillkvelder og sånt av og til og da.
men gud det skal bli godt å komme seg vekk fra de også av og til. får bare utnytte tiden, hehe :))
du var utrolig koslig å snakke med foresten :)

Charlotte said...

ehhe, men godt er det at de 4 søsknene mine er ute av huset :D
Har du hatt det fint ellers i jula ?:))