Saturday, December 6, 2008

Meg 0.9

"Jeg interesserer meg for mye som de fleste ville kalt unødvendig. Jeg liker å diskutere spennende emner av egen smak, men det dreier seg som oftest om store ting. Jeg elsker å filosofere."

Ja. Ikke fordi jeg vil virke spesiell eller noenting. Men jeg vil tørre å påstå at jeg interesserer meg for ting de aller fleste mennesker på min alder syns er unødvendig. I dag diskuterte jeg fremmed materie og fremmede molekylsammensetninger ute i det ukjente verdensrommet. Er er til tider så dyp, og snakker så i gåter at ikke alle som er i humør gidder å gi det en sjanse en gang. Mye av tankene mine er produkter av vild filosofering. Jeg elsker det, og føler at jeg absolutt blir klokere av å tenke på annet enn det som står i bøkene.

Alt jeg liker å diskutere eller tenke på kommer innenfor andre kategorier jeg spesifiserer og vil nevne siden. Men sånn generelt er jeg borti det meste på godt og vondt. Som sagt, gjør jeg ikke dette for oppmerksomhet, det er bare enda en ekstra detalj som forteller noe om meg.

0 comments :