Wednesday, December 17, 2008

Forkjølelse

Jepp. Jeg er forkjølet og har vært det i noen dager nå. Hater det. Jeg skulle jo være frisk til Jul!
Jeg har også vært redd for å smitte folk nå, like før jul. Stakars. I tillegg har jeg fått munnsår. Sånn munnsår som bare plutselig kommer uten at jeg trenger å bite meg eller noenting. Det blir som regel dypt, og ikke minst betent. Håper så inderlig det er over til jul! Jeg klarer knapt å spise med det når det blir som verst.

Nå har jeg ihvertfall fått noe ut av dagen hittil. Jeg har sovd, og rydda rommet. Rino er jo på skolen. I kveld klokken 5 skal han ha fårestilling med de funksjonshemmede ungene på Jessheim VGS. Håper jeg får kommet meg dit og sett det. Jeg er så stolt over ham.

Jeg gleder meg så fælt til jul! Og jeg gleder meg til å kunne gå på skolen i morgen ettersom jeg føler meg mye mer opplagt i dag enn de forrige dagene. Nå er det ikke lenge til Jul, så jeg vil ønske alle dere folka som besøker bloggen min uregelmessig: En God Jul, og ikke minst et Godt Nytt År!

2 comments :

Katrine T.J. said...

D:! Håper du blir frisk så fort som mulig! Hels akkurat nå! Forkjølelse er så kjipt og unødvendig :(

Catharina said...

x) takk! Enig, spesielt nå før jul :/