Sunday, November 23, 2008

Slutten på helga

God morgen. Nå har jeg nettopp stått opp og endelig fått sett kapittel 2 av "The Poo", som min kjære Rino holder på å lage for tiden.
I dag er det mye som skal gjøres. Jeg har bestemt meg for å tegne ferdig nissetegningen min, en alv og en hvit ulv. Jeg skal også få skrevet ferdig en tekst om livet.

I dag er det søndag, så da er det også ryddetid. Jeg og Rino rydder derfor hele huset, samt vårt eget rom. Støvsuging og støvtørking følger med.

Men først! Før vi skal få tid til dette, så skal vi ut å feire bursdagen til Julian. Da skal vi på kino og se Madagaskar II og spise. Det kommer til å bli kjempekoslig! Så jeg blir nødt til å begynne å sminke meg om en times tid.
(Bilde: Haakon, Julian og Maria i sommer]

Og ellers, ha en fortsatt god helg!

8 comments :

safia : ) said...

sv: et nytt senter i jessheim ;p
fin blogg ! :)

safia : ) said...

sv: jeg var der igår^^ jeg bor ikke på jessheim, men faren min bor der (:
det var sykt stort! jeg gikk bare rundt i ring liksom ;p

Katrine T.J. said...

o.o

Det værste med helgen er når det går opp for deg at den er over D':

Catharina said...

:/ true!
(Derfor tar jeg med den frihet til å ha nok en søndag)

Katrine T.J. said...

Å? xP Er du også hjemme fra skolen i dag? :3

Catharina said...

haha xD jaa :3 hvorfor er du? ^^'

Katrine T.J. said...

Vi hadde sånn dum dag, og et dumt essay vi måtte skrive. Æsj, jeg har aldri vært så sint mens jeg har skrevet et essay før o.o
Rett og slett fordi jeg hater den ene karakteren :@!!!

Catharina said...

xD hahahhahahahahhahahahah<3