Monday, November 17, 2008

Meg

Jeg er en person som til tider kan være spesiel. Noen vil kalle meg rar, med god grunn. Ellers er jeg like normal som det du er. Jeg tenker en del, fordi det er fint. Fantasien min strekker meg langt, og gjør livet til noe mer for meg.
Jeg elsker å utrykke meg selv gjennom kreativitet. Jeg liker poesi, metaforer og naturens gang.
Jeg er på mange måter et sårt menneske, slik alle andre. Men kan fremdeles bli kalt for supermann.
Jeg liker musikk, og det er viktig. Slik musikk skaper film, skaper den også min hverdag. Den har også stor del i det kreative jeg gjør.
-Forresten, noenganger trenger ikke det kreative jeg gjør å være synlig, objektivt, eller bli noe. Det kan være tanker eller drømmer.
Jeg liker å bli kjent med folk, og lære nye ting. Jeg er åpen for det meste, og ser ikke bort ifra at det finnes andre muligheter enn mine egne. I det siste har jeg hatt vanskeligheter for å være et mildt menneske, et som enhver kunne blitt glad i. Dermed sagt: mer egoistisk.
Jeg interesserer meg for mye som de fleste ville kalt unødvendig. Jeg liker å diskutere spennende emner av egen smak. Jeg elsker å filosofere.
Jeg respekterer alle skapninger på jorda, men minst, mennesket. Jeg kan virke urettferdig og dyrisk til tider. Frihet er noe jeg mangler og som menneske aldri vil få.
Religion er noe som må diskuteres. Når det gjelder religion kombinert med meg. Så tror jeg på det jeg syns virker logiskt. AKA. min egen tro. Jeg er Gud.
Folk sier at jeg forandrer meg, men det gjør vi alle. Folk sier jeg er som før, men det er fordi jeg alltid vil være meg.
Ellers så gleder jeg meg faktisk til å bli gammel, det var hvertfall en mening engang, før jeg opplevde så mange dø. Jeg lever nå, likevel gleder meg til da. Det syns jeg er positivt.



Denne teksten blir jeg en del mobbet for. Bare fordi det tydligvis virker som om jeg skal være noe mer enn alle andre. Men nei, det er bare en liten tekst som forteller noe om meg og meg som menneske. Jeg er ikke noe mer spesiel enn det du er fordet om jeg skriver en seriøs tekst som forteller noe om meg, men i motsetning til mange så har jeg en trang til å skrive denne teksten med sanne ord. For så å bare provosere med den, selv om de som stiller spørsmål ved mine korte ord får begrunnelsen.

Nå fremover vil jeg ihvertfall begrunne alle tingene jeg nevner så kort om meg. Bare så jeg ikke blir fremstilt så overflatisk som alle kanskje tror. Jeg vil holde fokus på å formidle at denne teksten egentlig beskriver et menneske lik deg selv. Eneste som gir den mitt preg er personlighe meninger. Innleggene vil starte med å hete "Meg 0.1, Meg 0.2, Meg 0,3" osv.

Om jeg blir mer patetisk av denne grunn bryr jeg meg desverre ikke om. Hadde jeg brydd meg tror jeg at jeg enkelt og greit hadde fjernet teksten fra Nettby profilen min for lenge siden.

0 comments :