Wednesday, November 26, 2008

Meg 0.8

"I det siste har jeg hatt vanskeligheter for å være et mildt menneske, et som enhver kunne blitt glad i. Dermed sagt: mer egoistisk."

Et mildt menneske. Hva er det en betegnelse for? Jeg vil påstå at det alltid kommer ann på øyet som ser hvem som er mild og ikke. Her er jeg selv ganske raus, spesielt når jeg dømmer meg selv.
Men fordet om jeg ikke er så mild som jeg en gang var, vil jeg ikke kalle meg selv ond. Jeg er ikke slem på noen måte.

I det siste har jeg bare trukket meg mye vekk fra folk. Jeg er mer med meg selv som jeg syns er bedre prioritering. Meg selv og min aller beste venn, Rino. Jeg tenker mer på meg selv. Tilbringer mer tid med meg selv.
Jeg stenger meg selv mye utenfor. Jeg har liten glede av å være med folk på skolen, så jeg er alene. Noen syns vel synd på meg, men jeg velger det selv, og derav egoismen.
Denne teksten er kanskje en smule gammel. For nå er Julen på vei, og da bruker jeg som regel masse penger på folk jeg er glad i. Jeg elsker å gi ting, og julen er en kjempegod undskyldning.

0 comments :