Sunday, November 23, 2008

Meg 0.6

"-Forresten, noenganger trenger ikke det kreative jeg gjør å være synlig, objektivt, eller bli noe. Det kan være tanker eller drømmer."

I drømmer og tankevandring inspireres jeg av alt som jeg har vært igjennom. Alle ting som har påvirket meg er med i den blandingen. Alt det som jeg har klart å oppfatte å få et intrykk av gjør meg kreativ den dagen jeg mikser sammen det jeg har lært og lager nyskapende og kreative tanker.
Innenfor håndfast kreativitet er vel mine sterkeste sider tegning og keyboard. Men dette er ikke alltid det som faller seg enklest inn å skape noe med. Fordi ark og keyboard har man ikke med seg overalt, men et hode som kan tenke går man ikke foruten.

Det er en annen type kreativitet også, og det er den fysiske. Det du gjør med kroppen din. Når du går, hører på musikk, spiser, kler på deg eller sitter på do. Alt er verk av din tenkende hjerne. Hvorvidt du syns blunking er en form for kunst er opp til deg å bestemme. Jeg åpner bare muligheten for at det kan være det

6 comments :

Katrine T.J. said...

:O! Fin layout! :D

Catharina said...

xD buh.. bedre enn den forrige hvertfall!

Katrine T.J. said...

Den forrige hadde koselig header ^^ Sånn, jul :D

Catharina said...

Joa ^^ men jul er rødt og grønt, det passer ikke inn med blått :/

Katrine T.J. said...

Hm... kanskje ikke :/

Catharina said...

x) MEN! når det nermer seg jul skal jeg skifte igjen :D Meh, jeg har så lyst til å finne ut hvordan jeg får den dumme lille textboksen til å funke^^