Monday, November 3, 2008

Layout

Jeg er syk i dag. Som jeg nå har vært i en del dager. Må på skolen i morgen, håper feberen har gitt seg til da.

Prosjektet på skolen ble aldri ferdig pga at jeg var syk. Det er kjipt å få den byrden på seg.

I dag har jeg og Rino sett en film og spist. Nå gjør han lekser og jeg sliter med å fokusere øynene mine.


Jeg har slitt en del med design på siden. Er skikkelig usikker på temaet jeg skal ha frem til vinteren. Legger opp noen bilder som kan være eksempler på temaer. Så får de få folkene som kanskje leser det kommentere.

Har du noen andre forslag så kom gjerne med dem.

3 comments :

Mette said...

Jeg likte veldig godt bildet med brua. Pene farger. Og bruer er kule. Og jeg liker stemningen.

Også litt bildet med boka. Fordi det også er litt kult.

Men jeg holder en knapp på brua.

Mette said...

Jeg liker å komme med innspill to år etter innlegget ble lagt ut.

Catharina said...

hihi, bare du som noengang har lest innlegget utenom meg <3