Friday, November 7, 2008

I mitt hode

A: Slanking
B: Helg
C: Pakke inn julegaver
D: Shopping på det nye Jessheim senteret når jeg har penger og når det er pynta til jul
E: Julegave til Rino
F: Pepperkaker
G: Ommøblering av rommet
H: IKEA tur?
I: Jeg er sliten
J: Må få begynt å tegna litt mer om dagen
K: Jeg vil ha langt hår til neste jul
L: Snart et år med Rino
M: Finne noe å skrive om
N: Jeg vil spille Morrowind
O: Jeg trenger nye vintersko
P: Komme inn i skolen etter at jeg har vært syk
Q: Trenger penger
R: Skaffe meg en vekt
S: Få kjøpt inn ting til noe jeg skal lage
T: Lære meg å sy klær
U: Lese ferdig alle bøkene jeg har startet å lese
V: Johnny Quest som gikk på Cartoon Network da jeg var liten
W: Tenker på å lage en julegave til Rino
X: Jeg elsker Rino
Y: Star wars samling
Z: Må få rydda huset
Æ: Gamle dataspill som Gex, Tresspasser og The Lost World
Ø: Tre Nøtter til Askepott
Å: Julaftens antrekk

Jeg tenker visst en god del på jul for tiden.

0 comments :