Wednesday, November 26, 2008

God morgen i bloggen!

Jeg har nettopp stått opp, tross vekkeklokka egentlig skulle vekke meg for en hel time siden.
Jeg har kledd på meg og dratt til meg dyna og laptopen klar til å surfe de daglidagse websidene.

Maria er fremdeles i drømmeland og klarte ikke svare verken ja eller nei på om det ble noen sverigetur i dag. Jeg holder håpet oppe! Har allerede planlagt masse jeg skal kjøpe, så vi får se hvordan det blir.

I dag må jeg få gjort ferdig det skriftlige rundt prosjektet om Urfolk i America. Også skal jeg tegne i dag. Jeg skal pakke ferdig alle gavene til gavekalenderen til Rino, og kanskje starte på julegavene hans. Vi skal rydde og støvsuge rommet i dag, og skifte på senga. Håper på at det kan se bra ut her fordet om sofaen er dekket av gaver.

Vi fikk forresten ny TV forrige dagen. Den var ikke så veldig mye større, men betydelig til når det kommer til skrift og PS3 spilling. GTA 4 f.eks er blitt en enorm opplevelse! Som om det er et helt nytt spill.

Ellers håper jeg på snø snart. Nå de siste årene har ikke snøen alltid hørt julen til. Det er bare blitt mindre og mindre snø for hvert år, og det er kjempetrist. Jeg har aldri vært no stor fan av vinteraktiviteter annet enn aking da jeg var liten. Men det å miste den stemningen ved julen er trist. Jeg trøster meg med at det ikke er sørpete ute for tiden hvertfall.



Ha en god dag vidre. Får se om jeg finner no kult å blogge om senere i dag.

4 comments :

Katrine T.J. said...

Aww :3

Jeg ønsker meg også snø. Jeg tror jeg skal tilegne meg evnen å styre vær og sånt >:3 Da blir det fin sommer, nydelig vinter og for de jeg eventuelt er litt "ikke glad" på får haggel >8] Eller det er kanskje egoistisk av meg, hm...

Lalala [8] *Sitte på skolen og vente på besøk*

Catharina said...

x) mehee :3 DO IT!!

:/ ble ikke sverigetur på meg x)

Katrine T.J. said...

Stakars :(

Mette said...

Wtf.... Rino i tutu? xD Det gjorde dagen min komplett! :D (jeg er ikke full i det heletatt :( )