Tuesday, November 4, 2008

Dårlig samvittighet

Jeg er enda ikke kvitt sykdommen min. Det er slitsomt. Savner Rino. Er så utrolig mye bedre for meg å være syk i helger egentlig. For da kan jeg få pleie fra Rino. Nå er han jo ikke hjemme før 5, og det er trist.
En annen ting med det å være syk er at man får så sinnsykt dårlig samvittighet ovenfor skolen. Men jeg tenker at jeg nå skal holde meg hjemme til jeg blir frisk, siteden for å leke jojo!
Hittil i dag har jeg sminket meg naturlig, med hjelp av videoen jeg la ut forrige dagen. Jeg har også tatt bilde av alle posene med julegaver. Kanskje bildene kommer i et nyere innlegg.

Det er tre og en halv time til Rino kommer hjem. Gleder meg til å se ham. Da skal vi få rydda huset og sett ferdig Titanic. Jeg skal sette meg ned å skrive en tidsplan som jeg og Rino skal følge ukentlig. Jeg tror ikke vi kommer til å klare det, men jeg håper inderlig.

Jeg har nettopp blitt ferdig med å sortere gavene Rino får av meg i advent, og de han skal få på julaften. Har enda 2 gaver å kjøpe inn til ham. Må bare få penger først!

0 comments :