Tuesday, September 2, 2008

Syk

Det er tirsdag, og jeg har vært hjemme fra skolen i dag. Jeg følte meg ikke bra i morres, og orket derfor ikke å stå opp. Rino var dårlig han også, men likevel ble han værre utover dagen. Maria og Terje er visst også syke.

Så da sitter jeg her med fremdeles hodepine etter en stor paraset, slitsomt. Halsen verker. Munnen er full av sår. Det svir og brenner når jeg svelger. Plagsomt.

I dag hadde jeg egentlig planer om å klippe håret til Andrea, men siden jeg ikke var på skolen ble det ikke noe av.
Vi skulle fotografere og komme vidre på oppgavene våre i dag. Jeg fikk ikke blitt med på det heller, så jeg har avtalt med lærerinnen min Trine at jeg skal få ha med meg kameraet hjem på i morgen, onsdag, for så å levere det tilbake på torsdag. Håper på at jeg er frisk nok til å dra på skolen. Er så dumt å miste noe.

Jeg har også en engelsk tekst jeg må lese på til fredagen. Også må jeg få gjort naturfag. Har en og en halv uke igjen før deadline.

I dag har jeg sovd, spist og vært sliten. Jeg har sett på film, Masken. Men jeg så kanskje en kvart del av filmen fordi den var kjedelig. Rino fortsatte å se på mens jeg hvilte i armkroken hans. Senere så leitet jeg nettet rundt etter Plugins til The Elder Scrolls: III Morrowind. Og dette med hell. Jeg gleder meg enormt til jeg får tak i det spillet. Blir minner fra gamledager.

Jeg må undskylde fåtallet av blogginnlegg for tiden. Men jeg glemmer å skrive, eller så har jeg ikke noe spesielt på hjertet. Torsdag ettermiddag, altså etter vi har vært på skolen, jeg og Rino. Så skal vi to og alle i Rinos familie på Tusenfryd. Jeg gleder meg masse, regner med at det blir ordentlig gøy! Spesielt siden det er med Rino. På lørdag skal jeg og Rino på innflyttningsfest hos Vegard S på Årnes. Det blir forhåpentligvis morsomt. Se på om noen vil spandere drikke på oss. Vi er blakke som faen.

Vi satt nettopp i gang med å se på Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Men kom ikke halvveis engang, jeg har vondt i hodet og vil heller hoppe i seng. Jeg skal trods alt opp tidlig i morgen.
Rino ligger spendt på å få høre hva i all verden det er jeg har meddelt i bloggen i dag. Kan ikke si at det er stort.

Hva om du deler din dag med meg? Om jeg har lesere vil jeg gjerne høre det.

P.S. Nettopp oppdatert mitt Portfolio. Det er enda ingen tegninger der, men litt info om hvorfor det ikke er det. Og noen idéer jeg har til hva som kan gjøres i fremtiden.

0 comments :