Monday, September 8, 2008

Portfolio

Nå begynner det å bli noenlunde liv i min andre blogg, Catharina-portfolio(link på siden). Jeg har satt meg ned å gjort et nytt alternativt layout til den. Kledde den mye bedre enn den tidligere i de lyse rosafargene, så ut som en bebi-side. Koslig men ikke helt meg.
Det er kommet ut noen produkter der også, er stadig flere på vei. Dette blir gøy. Alt av kreativitet, som sagt kommer ut her. Klippte håret til Andrea i dag, håper på å få tilsendt et bilde om ikke så alt for lenge, så det kommer ut der.
Har nettopp hatt et Media-prosjekt som gikk ut på å ta tre fotografier som tilsvarer din identitet. Portrett, symboler, 'ikke vil bli fremstilt som'. Disse bildene vil snart komme opp i den bloggen. Jeg skal med det slutte å legge inn tegninger og slikt her.

I dag er det mandag og skolen er på'n igjen. Ville slukle i dag, bare fordi jeg var så utrolig sliten, men lot heldigvis være. Slitsom dag, siden jeg hang så etter på bildene. Har også hatt Engelsk og Gym i dag. Slitsomt, men likevel. Nå er det hvertfall overstått. Jeg tror jeg liker gym. Bortsett fra når jeg får vondt i hodet eller i kroppen, da. Som beklageligvis er altfor ofte.
Jeg hadde planer om å ta Brårud-bussen hjem, men Cecilie vilel ha meg med på Jessheim-bussen, så jeg joina. Da traff jeg Rino like etter 4, og vi dro hjem sammen. Jeg var sliten og hadde vondt i hele kroppen.

Nå skal vi snart se ferdig Pirates of the caribbean III: At World's End. Som nå er finishen på vår maraton. Så skal jeg få gjort ferdig det jeg hadde som mål med bloggingen. Og dermed, god natt.

0 comments :