Thursday, September 18, 2008

Lekser

Ok, nå har jeg masse lekser! Dritt.
Jeg har et prosjekt i Naturfag, og økosystem i fjell(19.09). Jeg har mange oppgaver i Mediekommunikasjon(19.09). Vi holder fremdeles på med Lyd-oppgaven vi har fått. Også har vi fått et nytt prosjekt i Medieproduksjon.
Jeg hadde en Google-oppgave til i dag(18.09).
Også skal jeg og Cecilie framføre et foredrag om kroppsmodifikasjon neste uke(uke39).
Så vil jeg gjøre ferdig en oppgave for Rino, så han ikke stryker i norsk. Da skriver jeg referat fra boka: Sjelens sår. Dette burde jeg gjøre så fort som mulig.
Jeg har også fått et nytt prosjekt i Medieproduksjon. En plakat og LP-cover illustrasjonsoppgave.

Googleoppg(18.09)
Naturfagprosjekt(19.09)
Mediekommunikasjon(19.09)
Bokreferat(21.09)
Norsk framføring (uke 39)
Medieproduksjons prosjekt (uke 42)

Ønsk meg lykketil!

0 comments :