Tuesday, September 9, 2008

Flexus

I går gikk måndeskortet mitt ut, og det var på tide å få gjort noe med flexuskortet som ikke fungerte. Nå har jeg nettopp vært å bestilt nytt. Det er teit at jeg ikke får omveien hjem. Men bare skolebuss-veien. Hva med dagene jeg slutter tidlig og det ikke står noen buss her som jeg kan ta hjem? Da må jeg visstnok vente helt til kvart på 4 for å få en buss. Den simple veien til Jessheim-Brårud er mest sansynlig å ikke fåes. Så, jeg blir nødt til å skaffe meg et nytt måndeskort. Men yay for midlertidig.

Vi har hatt norsk hittil i dag. Jeg hadde ikke gjort leksene til i dag, men lærerinna vår syntes ikke å bry seg noe særlig med det. Vi har fått en prosjektoppgave. Vi kan velge hvilket som helst tema vi vil, så jeg og Cecilie jobber sammen om Kropsmodifikasjon. Det er gøy. Vi har planer om å presentere Piercinger, Scarifications og Suspensions. Vi skal også kanskje demonstrere å sette en piercing.
Klokken 11 begynner Medie-timen. Da skal vi sikkert gjøre ferdig Identitet-oppgaven vår. Gruer meg til å presentere bildene mine, jeg er ikke så fornøyd som jeg føler jeg kunne vært. Kjenner jeg får vondt i magen av prestasjonsangst.

På vei til skolen i dag hørte jeg som alltids på musikk og leste i boka, Sjelens sår. Den blir bare mer og mer spennende. Er ferdig med den om ikke så lenge, og da skal jeg få flere bøker av Dean Koontz av Terje. Gleder meg. Btw, legger merke med at jeg har skrevet tittelen på boka feil flere ganger tidligere. Den heter altså Sjelens sår, og ikke Sjelenes sår. Det ble fucka. Dumme lesefeil.

Gleder meg til å se Rino etterpå. Men gruer meg til alt av ærend jeg har når jeg kommer hjem. Jeg skal rydde og støvsuge. Skifte på senga forhåpentligvis også. Ta et godt bad, se ferdig Pirates of the Caribbean III, som jeg og Rino ikke orket å se ferdig i går kveld. Så må jeg selvfølgelig få loka litt til, det er gøy.

0 comments :