Tuesday, September 16, 2008

Fantastisk hjem

I går var Rino syk. Det var koslig å komme hjem til ham etter en lang og slitsom skoledag. I går hadde vi vært forlovet i 3 måneder, så vi ville feire med kino. Men Star Wars gikk visst ikke lenger på kino, så vi ble hjemme.
Jeg elsker Rino. Jeg elsker å bo med ham. At vi kan sitte å gjøre hvert vårt med hverandre. I hverandres nærvær. Det er fantastisk. Er han ikke her klarer jeg ikke gjøre mine dagligdagse rutiner. Da er det som om noe mangler. Det er forferdelig.

I dag er jeg syk og Rino er på skolen. Gleder meg til han kommer hjem. Kanskje han kjøper med litt godteri, da blir jeg glad. Klokka er snart 2, da er det forhåpentligvis bare 2 timer til han er hjemme.

Jeg plages så fælt av hodepine i dag. Og ja, jeg drikker nok. Vondt i kroppen og i hodet. + Hals. Det er visst mange som er syke for tiden. Jeg følger Rinos teori om at det meste av sykdom kun er psyke. Det er det jo, men hodepinen klarer jeg ikke fantasere meg at ikke finnes. Den er så plagsom at jeg ikke klarer å la vær å legge merke med den.

0 comments :